Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek korkusu

Sevmek korkusu
 

Bazen gittiğini düşünüyorum ya alıştırmak için kendimi

Kalbim sıkısıp nefesim daralıyor.
İşin en kötüsüde yaklaştıkça gideceginden korkuyorum
Bana yaklaştıgın kadar uzaklaşıyosun
Korkuyorum.
Anlatamadıgın seyler var içinde 
Belki de hiçbir zaman bana beni sevdigini söyleyemiyeceksn 
Ne bana ne de baskasına 
Ki bazen ben bile söyleyemiyorum,tıkanıp kalıyorum
Böyle zamanlarda kalbimi yoruyorum.
Sanki söylerken tüm büyü bozulup uzaklaşcaksın diye korkuyorum
Bu sevmek korkusunun aslında çok sevmekten  olduğunu biliyorum lakin anlatamıyorum
Galiba asıl korku sevmek değil onun arkasına sakladıgımız gizlediğimiz bilmedigimiz , sevilmemek korkusu
Kim bilir belki de aynı korkular içindeyizdir  sennle.
Çok sevmek isteyip sevemediğimizi düşünüp aslında bilmeden sevipte  bırakamıyoruzdur birbirimizi.
Çok şey de istemiyorum!
Gel Korkularımızıda beraber aşalım, zorlukları da 
Kal Yanımda !! 
 
Gitme.............
 
 
Toplam blog
: 4
: 577
Kayıt tarihi
: 06.05.11
 
 

İzmir dogumluyum 19 yaşındayım öğrenciyim. ..