Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Önce ''ol''

Önce ''ol''
 


Bir çok insan hayatında yaşadığı sorunların bir çözümü olduğunun maalesef farkında değil. Yıllar önce öğrendi bir kaç çözümün dışında elinde yeni bilgiler olmadığı için yaşadığının kader olduğunu sanarak ilerliyor hayatında..

Ama bu yazım, bunun dışında çözümler olduğunu bilen, farklı bakış açılarına kendini açan ve sorunun değil çözümün bir parçası olmak isteyenler için.

Yani bu kişilerin son dönemde yaşadığı tuzaklar hakkında !
Evet, etrafta o kadar çok bilgi var ki ! Ve neredeyse ışık hızıyla ulaşabiliyoruz hepsine.  Yüzlerce kitap, onlarca video var okuyup izleyebileceğimiz.
Ama bunun sonucunda yaşanan kafa karışıklığı! O kadar çok okudum, o kadar çok şey denedim ki ? Hiç biri fayda etmiyor!
İstekleri evrene göndermekten tutunda, hayalleri yazıp suya bırakmalar, testler, 21 gün süren olumlamalar , enerji, nefes çalışmaları...Ve daha kim bilir hangi teknikler?
Eğer siz de mutlu olmak, hayallerinize ulaşmak ya da sorunlarınızdan kurtulmak için bunları denediniz ama çözüm bulamadıysanız; DURUN!
Artık daha fazla denemeyin. Çünkü bilgi, bilinç değildir. Ve ne kadar çok bilirseniz ve onları bilinç seviyesine indirmezseniz o kadar çok kafanız karışır.
Nereden mi biliyorum?  Hem kendim çok uzun süre bu döngüde kaldım hem de birlikte çalıştığım kişilerin çoğu bu tuzağa düşmüştü.

Durun ve gücünüzü bütün bu tekniklerden, egzersizlerden ve yöntemlerden geri alın!
Hatırlayın tüm güç siz de!  Dışarıda ki tüm adımlar, siz kendi gücünüzü alınca işe yarayacak.

İstediğiniz her ne ise, hayatınız da olmayan şey, şu an sizin enerjinizi aşağı çeken şey!
Olduğu haliyle kabul edin ve buradan tekrar yaşamaya başlayın. merak etmeyin sorun çözülecek. Sorunu çözmeden bırakmayacağız. Ama önce siz kendi gücünüzü yöntemlerden alın.

Şimdi, şu anda sizi ne mutlu ediyor?  Mutlu olmak için neyi bekliyorsunuz? nelerin olması gerekiyor bilmiyorum ama hiç önemli değil inanın. Siz eğer şimdi de kendinizi kötü hissediyorsanız zaten hiç biri olmayacak emin olun!

Hayatınız da bekleyen değil harekete geçen olun! Her sabah kendinize şu soruları sorun :

Bugün kendimi nasıl mutlu edebilirim ?
Bugün nerede olmak kendime çok iyi gelir?
Kimi görmek isterim ya da ne yersem çok mutlu olurum?
Hangi kıyafeti giymek beni çok mutlu eder?
En çok kimi /kimleri seviyorum ?
Beni en çok seven / sevenler  kim peki?
Bugün benim doğum günüm olsaydı bugünümü nasıl geçirirdim?
Kendime bir süpriz yapsam bu ne olurdu?

Mutlu olmayı beklemek bir yerde bir başkasına,dışarıya bağımlılık yaratmak demektir. Ve bağımlılıklar tüm gücünüzü alı ve beklediğiniz şeye verir.

Şimdi şu anda karar alın ve en iyi, en harika, en güzel ilişkiyi kendinizle olan ilişkiyi başlatın !

Tüm bu yeni bilgilerin, yeni dünyanın bize verdiği tek bir mesaj var; ÖNCE  OL.

Olmak ya da olmamak, işte bütün mesele bu.. William Shakespeare





 

 
Toplam blog
: 20
: 614
Kayıt tarihi
: 31.05.15
 
 

Kişisel gelişim yolunda, NLP, Reiki, Kuantum, Çekim yasası, yüzlerce kitap ve seminer sonrası 14 ..