Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
5708
 

Önce seks yapalım mı?

Önce seks yapalım mı?
 

Aşkın ilk günleri keyiflidir….

Her kadın en çok aşkın ilk günlerini sever.

Ama kadınların tersine erkekler acelecidir,

Hemen yatak odasına geçmek isterler.

Oysa her şeyin bir zamanı olduğu gibi sevişmenin de zamanı vardır.

Her erkek bir ilişkinin başlangıç günlerinde telaşlı ve aceleci olur.

Özellikle de cinsel anlamda erkeklerin çoğu son derece aceleci davranırlar.

"Bir an önce tenlerimizi buluşturalım”

Ruhların buluşması zaten beraberinde olur...

Evet, bir ilişkinin ilk günleri her erkek için çok önemlidir.

Ne zaman sevişeceğiz?

Karşısındaki kadınla yaptıkları tüm sohbetler, onlara yönelttikleri tüm soruların altında, cinselliğe yönelik bir sinyal, beklenen o müthiş anla ilgili ufak da olsa bir ipucu ararlar.

Zaten bu ilk günler de aylarca sürmez.

Gerçekten de birkaç gün, bilemediniz, bir iki hafta...

Bir kadının isterse yapamayacağı hiçbir şey yoktur. Böyle düşünür erkekler.

Aslında yanıldıklarını söylemek de yanlış olur.

Bir kadın ilişkinin ilk günlerinde kendini olduğu gibi ortaya koymayı başarırsa, yani sıcak, sevimli ve dürüst olursa, ondan etkilenmeyecek hiçbir erkek yoktur. Çünkü erkeklerin en önem verdikleri şey; samimiyet, sıcaklık ve sahiciliktir.

Onlar sahtelikten ve yapmacık davranışlardan nefret ederler.

Karşılarındaki kadın, kendini beğendirmek için birtakım numaralar yapıyorsa, şansını kaybeder.

İlk günlerde zaten kafası karışık olan, bir an önce yatak odasına geçmeye çalışan erkek, duygusal anlamda kadından uzaklaşır ve tek bir hedefe yönelir.

Tek gecelik tensel ilişki...

Kadın bu birkaç günü iyi değerlendirirse, sıcaklığı ve samimiyeti ile erkeğin güvenini kazanırsa, onun sevgisini de ele geçirmeye başlamış demektir.

Yani dürüst ve açık olun.

Ona yalnızca ne kadar seksi, başarılı bir kadın olduğunuzu değil, ayrıca onun için neşeli bir dost, yürekten bir arkadaş, muzip bir sevgili olabileceğinizi de göstermelisiniz ki, sizi gerçekten sevmeye başlasın.

Böylece karşınızdaki o eski aceleci erkeğin nasıl romantikleştiğini ve yatak odasına gitmeden önce sizin gönlünüzü kazanmak için nasıl deli divane olduğunu göreceksiniz.

Erkeklerin üzerindeki çocukluktan beri yüklenen cinsel baskıyı da unutmamak gerek. Çünkü onlar "başarılı" olmak, her an "erkekliğini" ispatlamak duygularıyla büyütülmüşlerdir. Bu yüzden de kendilerini bu anlamda ispatlama dürtüsüyle hareket ederler ve bir an önce seksüel ilişkiye geçmek isterler...

Eğer onların bu duygusunu, kişiliğiniz, sevecenliğiniz ve samimiyetinizle ikinci plana atmayı başarırsanız, onların üstünden bir yükü alır ve size güven duyarak rahatlamalarını sağlarsınız. O zaman da o aceleci erkek gider, yerine sevgi dolu bir aşık gelir.

Resim : www.gencturkhaber.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Eğlenceli. Erkekler sadece yatmayı düşünür, nazlanmayın fazlaca. Sevimli, şefkatli, sevecen olun bizi şımartın şımartın ki sizi sevebilelim. Sırada daha çok hatun var çabuk tutun elinizi ey kadınlar! Tadında bir yazı olmuş sizinkisi. İnce bir mizah anlayışı ile alaycı bir yazı, öyle değil mi?

Kanat 
 04.05.2007 14:52
Cevap :
slm sayın kanat.doğru tespitler,doğru yorum.bana söz kalmamış.yorumunuz için tşk ederim. saygılarımla  07.05.2007 9:56
 

Dikkat çekicibir başlık tebrik ederim ancak yazdıklarınızın herkesin bildiklerinden farklı olmamış. Kadınlar da sabır,anlayış ve sadakat isterler tanımadan,emin olmadan beraber olmak istemezler.Bu durumda beylere düşen sabretmek olmalı bence.saygılar.

caca 
 03.05.2007 23:40
Cevap :
haklısınız,herkesin bildigi şeyleri yazdım.ama herkesin alenen paylaşamadığı şeyler diye düşündüm.değerli yorumunuz ve açık sözlülüğünüz için tşk ederim. saygılarımla  04.05.2007 20:06
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 313
Toplam yorum
: 1049
Toplam mesaj
: 164
Ort. okunma sayısı
: 2764
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster