Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Sağlık
 

Onlar melektir

Onlar melektir
 

Bu gün hemşireler günü ve bu kanatsız melekler yılda bir kez hatırlanıyor. Oysa ki onlar 365 gün gece gündüz demeden görevlerini yerine getirmeye çalışıyorlar. Sadece bir gün ile onları hatırlamak yetmez ki! Karşılıksız vermeyi bilirler, görevi de olsa en iyisini yapmaya çalışırlar. Bana göre kutsal bir meslektir. Hemşireler görevi başındayken kendileri ile ilgili her şeyi unutup sadece işine odaklanır. Oysa o bir annedir, bir eştir her şeyden önemlisi robot değil etiyle kanıyla bir insandır. Bazen olur, ne kadar asık suratlı, suratsız suratsız diye tabir ettiğiniz kişinin belki o gün bir sorunu vardır bir derdi vardır, kafasının bir köşesini meşgul ediyordur. Kim bilir sonuçta o da sizin gibi bir insan öyle değil mi? 

Konumuz zaten bu değil; Hemşirelerin bu özel günlerini sizlere de hatırlatmak istedim. Beyaz meleklerin, mesleğini yaparken inanın size en iyi hizmeti vermeye çalıştıklarını bilin. 

Tüm beyaz meleklerin ( ha bu arada artık sadece beyaz giymiyorlar ama ben onları temizliğin ve saflığın simgesi beyaz renk ile yakıştırıyorum)Hemşireler günü kutlu ve mutlu olsun. 

Her şeyin başı sağlık demiş diyen 

Ekmek soğan yeter, sağlığım yerinde olsun 

Mutluluk da oldu mu yanında 

Şah olsan da olur olmasan da 

İki tatlı söz, bir güler yüz 

Resmini astın mı kalbine 

En mutlu insanı sensin dünyanın 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..