Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '11

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ana gibi yar olmaz

Ana gibi yar olmaz
 

İzmir güneşli bir güne tebessüm ederken sanki tüm annelerin anneler gününü kutluyor gibiydi. Her ne kadar bahar içimizi ısıtmadan son ayı ile veda ederken bize, tüm annelerin günü sonsuz ve kutlu olsun. Bende bir anneyim ve bugünde, benimde mutlu olmam lazım ama gününü kutlayıp elini öpebileceğim bir annem olmadığı için hüzün doluyum. Kızımın kreşte hazırlayıp bana getirdiği anneler günü için yaptığı kalp ve şiir beni darmadağın etmeye yetti de arttı bile. Oysa şu an onun sevgisine şefkatine o kadar ihtiyacım var ki sormayın gitsin. Sağlığında sanırım pek kıymetini bilmiyoruz ama kaybedince insanın yüreğinde öyle bir boşluk bırakıyor ki annelerimiz, doldurulması mümkün değil. İnsan kaç yaşında olursa olsun hep anne kucağının sevgisini arıyor. Şu an keşke yanımda olsa da kucağına yatıp gül kokusunu içime çekerken doya doya ağlayabilsem annem benim diyebilsem. Lütfen annesi olanlar bu fırsatı hiç bir zaman kaçırmayın. Onların varlığı yetiyormuş, bunu şimdi anlıyorum. 

Hani derler ya ''ana gibi yar, Bağdat gibi diyar olmaz'' diye; Bağdadı bilmem ama gerçekten ana gibi yar yokmuş. Annemi kaybedince anladım. Ve onu çok özlüyorum. Bir kere rüyama gelse rüyamda bile sarılmaya razıyım. Ama ben annemi en son ne zaman rüyamda gördüğümü unuttum. Sadece en son gördüğüm rüyamda anne korkuyorum diye bağırarak uyandığımı hatırlıyorum. Annem ya bu küçük kızın seni çok seviyor ve çok özlüyor, sana o kadar ihtiyacım var ki ne olur bir gecede olsa rüyama gel de hasretim dinsin. Razıyım rüyada olsa senin o gül kokunu koklamaya, melek yüzüne doya doya öpmeye yeter ki düşlerimde bari yanımda olduğunu bileyim. KENDİNİ YORGUN HİSSETİĞİNDE... İŞLERİNİ BİTİREMEDİĞİNDE... ÇOCUKLUK YAPMAK İSTEDİĞİNDE... KENDİNLE İLGİLENMEN GEREKTİĞİNDE... ŞEFKAT BEKLEDİĞİNDE... SEN HİÇ MERAK ETME ANNECİĞİM! BEN HEP SENİNLE OLACAĞIM... Eğer hala kucağında bebek gibi ağlayabildiğiniz bir anneniz varsa, ölüm sizi ayırana kadar onların kıymetini bilin. TÜM ANNELERİN, ANNELER GÜNÜ KUTLU VE SONSUZ OLSUN. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..