Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '11

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneme.. Ve tüm annelerin kalbine

Anneme.. Ve tüm annelerin kalbine
 

Gençlik yıllarında annemle


Gözlerin mavi, gülüşün pembe. Sessizliğin bir ömür, bir ömür incitmeden geçirdiğin yılların, canım annem. Annemsin, meleğimsin, sesim, soluğum, gülümsün, çiçeğim, yıldızım, inci tanem, annemsin. Sen benim bir gülüm , bir yıldızım, bir çiçeğim, bir narım, bir balım ve annemsin. Meleğim annem, kalbimsin, baştacım, gönül deryam, huzurum, canımsın, canımın içinden cansın, canım annem. 

Sana duyguluyum, sana düşünceli, sana içliyim, canım annem. Seni , senin gibi yaşayamadım ki, canım annem. Yüreğimin içinde ince bir sızısın, yaşayamadığım , doyamadığımsın annem. Beni seven, saran, seven kalpsin, canım annemsin , meleğim... 

Canım benim. Yılların yorgunluğunu bedeninde taşıyan annem. "Çok çalıştı annen, çok iş yaptı, çok yıprandı" diye hatırını sordu, Hüseyin amca (Topaloğlu). Sağolsun Hacı amcam ve Sadike teyzem sevdiğim özel bir duygu ve ailedir. Hüznüm göz yaşlarıma karıştı, yüreğimi ıslattı, annem... Kimse görmedi dere boyu gözyaşlarımı, kimse duymadı hüznümü... Kimse görmedi gözlerimi. Dün akşam güneşi, gözlerimde batırdım. Annemi yaşadım, tüm özel duygularımla, İnci gibi sakladım onu kalbime, yüreğime işledim. Sana dayanamam annem. 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..