Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Onlarda can taşıyor

Onlarda can taşıyor
 

Alıntı.


Sokakta kedileri gördüm buruldu içim
Başı boş köpekleri gördüm yoruldu seçim
Her üç ayın başında yavru doğurup durur
Mama mı var k/açında? Açtır bağırıp burur!
 
İzine geldiğimde camda kaldı gözlerim
Kucağa aldığımda buğu saldı özlerim
Ne kadarda çoklarmış miyav dedikçe bittim
Yedirense yoklarmış mama yedikçe yettim!  
 
Dün akşam bir kaç çocuk kediyi öne katmış
Sırılsıklam hem sucuk evirmiş yöne çatmış
Sinir oldum yukardan sevgi bağı kalmamış
Hayvan korkmuş sakardan cisme ağı salmamış!
 
Haşladım biraz kızıp babası karşı çıktı
Özür dilemez üzüp ses olup arşı yıktı
İnsanız tuzlar kuru o minnoşlar ne yapsın
Sorduğum bin-bir soru! mama var mı? De kapsın!
 
Dört ayaklı canlarım! İçim gider üzene
Kırık omzu anlarım gönlüm heder süzene 
Kim bilir dil olsaydı isimler dökülürdü
Yer adalet bulsaydı cisimler sökülürdü!
 
Onlarda can taşıyor kısırl/aşmalı kedi 
Deri uyuz kaşıyor derdi aşmalı kedi
Açlığa maruz kalır Rabbım gözet onları 
Sopayla tekme alır hakta söz et bunları!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..