Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '10

 
Kategori
Futbol
 

Oradaydım

Oradaydım
 

Ben maçtaydım. Maça gittim.

Maç öncesinde Kadıköy kaynıyordu. Kadıköy ana-baba günüydü. Yürüdük Saracoğluna kadar bir umutla. Girdik stada . Fenerbahçeyi desteklemeye.

Maç başladığında Alex gene Görünen kahramandı. Daha ilk dakikadan Brezilyalı Yıldız’ın çektiği şut ağlara gitti. Fenerbahçe farka gider diye düşündüm. Düşüncem tam gerçekleşirken, demin zor bir golü atan Alex bu defa kolay posizyonda golü atamadı. Alex, Rüştü'yle karşı karşıya kaldı. Çalım atsa gol atacak ama düşünemedi. Volkan şaşırtmadı beni. Bizi bazen korkutuyordu. Lugano oyun kurmada hala sıkıntı yaşıyor. Blica topları ileri atmak yerine sürekli çalım atıyordu. Gökhan Gönül çok kritik toplar kesti. Selçuk Şahin'i pek göremedim. Mehmet Topuz her zamanki gibi kötü. Emre Belezoğlu, o da görünmedi. Alex ise işini yaptı. Fenerbahçe kazandı. Özer çok kötü. Aaaa o var mıydı? Bitmiş Özer. Yazık çocuğa. Yedeğe çakilmeli. Daniel Guiza ilerde top tutamıyor. O da sinirlendirdi bizi.

Beşiktaş hakkında konuşulacak bir şey yok. Beraberliğe gelmişler Kadıköy'de. Maçtan önce Çarşıdaydık. Beşiktaş taraftarı daha MOTİVEYDİ futbolculardan.

İkinci yarıda Fenerbahçe defansa yattı. Halbuki hucum oynasa, Beşiktaş’a cesaret vermeyecekti.

Bu maçla birlikte Fenerbahçe ezeli rekabette Beşiktaş’a karşı bir galibiyet daha öne geçti. Kadıköy'de 2 maçtır kazanıyordu Fenerbahçe . 3’te 3 yaptı.

Hakem ise takdir haklarını Beşiktaş’a gösterdi. Beşiktaş taraftarı hakeme veryansın ediyor.

Beşiktaş taraftarı’’ Bilmem ne hekemi neden penaltı vermiyorsun ‘’dedi. Arkasından penaltıyı verdi.

Böyle hakemlik olmaz. Maalesef bırakın avrupa maçlarını, derbileri yönetecek hakemimiz YOK.

Yazarın Notu: Yanımda bir vatandaş kutu kola attı. Seyirci’nin baskısıyla görevliler tarafından atıldı. Herkes yanındakini uyarsa tribün TERÖRÜ biter.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..