Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Organik beslenin

Organik beslenin
 

Bu sabah... işe giderken... evet yine metroda ama bu sefer başka bir şey gözüme takıldı. (amma metroymuş di mi sanki medrano sirki? Her seferinde başka bir aktivitedir gidiyor)

Bir reklam panosu tam karşımda oku beni diye haykırıyor... okudum tabii. Organik yiyecekler ile ilgili ama başlık Çinli filozof Lao Tzu’dan bir özlü söz ile atılmış.

“Eğer yönünüzü DEĞİŞTİRMEZSENİZ, o doğrultuda gittiğiniz yere ulaşırsınız”
Eeee... ne var bunda zaten doğal olan da bu değil mi?... Filozof olmaya gerek yok bunun için diyebilirsiniz. Belki de dediniz bile.
Ben ise ilk anda farklı algıladım... Hah hakkaten doğru... Kararlı ol! yönünü öyle zırt pırt değiştirme ve varacağın yere var bir an önce! dedim kendi kendime.

Bu arada hemen belirteyim cümledeki “DEĞİŞTİRMEZSENİZ” kelimesi böyle büyükçe yazılmış.
Tekrar baktım... aslında şöyle demeye çalışıyordu cümle “yanlış yoldasın bak bu kafayla gidersen, o istemediğin sonla karşılaşacaksın...”

Sonra reklamın içeriğini düşününce bu ikincisi daha mantıklı geldi. (kardeşim nasıl bir reklam yapıyorsunuz... bir öyle oku bir böyle oku maymuna döndük sabah sabah... direk yazın işte “ORGANİK BESLENİN”)
Tabii organik yiyecek reklamı ya bu, abiler orada böyle sağlıklı beslenin mesajı vermek için kasmışlar.
Meraklısına hemen linki de yazayım buraya bakın... Belki Türkiye’ye getirtmek isteyen bir girişimci çıkar (http://www.seedsofchange.com/) kimbilir çoktan bile gelmiş te olabilir (Anatolian Chocalate diye cukulatalari filan var).

***
Bu özlü söz aslında ilginçti.
Sonra yolculuğun geri kalan kısmında (bu arada nasıl uzun bir yolculuksa di mi? Hala işe varamadım yani) ilişkilerimiz için düşündüm... Belki uçuruma doğru giden bir ilişkimiz var... ve böyle olduğunu gördüğümüz halde hiç bir şey yapmıyoruz... ve düşündüğümüz şekilde sonuçlanıyor... uçurumun dibinde buluyoruz kendimizi.
Galiba bir şeyleri hissetmiş ve bir kaç adım sonrasını görebilmişsek... işte tam o noktada yönümüzü değiştirmeliyiz. Korkmadan... tüm cesaretimizle.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..