Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '22

 
Kategori
Şiir
 

Orkide Kaldı Senin Adın

Git beni tanıma

Ben senin tanıdığın gibi kalmadım

Şimdi buralarda

Geçmişi silecek gücüm yok biliyorsun

Kayıp olmalarım hep kendi içimde

Yalnızlığımı yaşadım

Sen var iken bile

 

Ben ölümü bir kurşunla sanırdım

Üzerine ismimi yazıp cebimde saklardım

Şimdi

Kaybettim bulamıyorum

 

Ölüm dediğim bedenin yok olması

Ruhun içindeki seni kim vuracak ki

Yemin ettim almıyorum küfürleri ağzıma

Geçmişimi kaybettim soramıyorum tanıdıklarıma

Kayıp oldum kayıp oldum isimsiz sokaklarda

Orkide kaldı senin adın bizim aramızda

Bir kırmızı gül’e değişilen dünya da

İsmail Esiner

 

http://www.edebiyatdefteri.com/siir/1291037/orkide-kaldi-senin-adin-bizim-aramizda.html

 
Toplam blog
: 12
: 11
Kayıt tarihi
: 21.06.22
 
 

1975 Konya doğumlu İlköğretim ve Liseyi Konya da okudum. On üç yaşından beri şiir yazmaktayım. Ha..