Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Ötede

Ötede
 

haber3.com


Dün mezarlığa gittim
Annemi görmeye
Görüp göreceğim bir taş
Onun da üzerindeki
Yazılar okunmuyor.
 
Dün kalktım gittim mezarlığa
Babamı görmek için
Sandım yine asık suratıyla
Kalkıp, diyecek: “Yandın,
“Yine geç kaldın.”
 
Dün kalktım gittim mezarlığa
Kardeşimi görmeye
Önünde öyle kalakaldım
Sandım, o da diyecek
“Bütün misketlerimi sen aldın..!”
 
Dün mezarlığa gittim
Kendime bir yer almaya
Mezarcıya tembih ettim
Kara bir taş bulmaya
Kara taş, ak taş oluncaya kadar
Uyanmamaya…
 
Meger ki kalu belada
Bütün aile hep beraber
Yine buluşuruz
Yine kahvaltıda
Gülüşür,
Konuşuruz.
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..