Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Öyle işte

Öyle işte
 

Bugün güzel insan Ahmet Balcı gibi sonunda sıfır olmayan bir blogumu kutlamak istiyorum. Ama kopya çekti demesin diye de blog sayımı belirtmeyeceğim.

Sonunun sıfırla bitmediği kesin.

Bu kutlama için güzel bir pasta, mumlar istiyorum, hatta hediyeler.

‘ Abartmaaa ‘ demeyin. Sayın yazarım Mezopotamya Prensesi gibi ‘ benim sayfam değil mi, bugün canım böyle istedi, böyle olsun ‘ derim valla.

Pastam meyvalı olsun. Büyükçe bir dilim istiyorum. Yanında kocaman bir kupa neskafe.

Çiçeklerim kır çiçeği olsun. Sarısından moruna. Her taraf mis gibi çiçek koksun.

Yanında müzik istiyorum. Klasik müzik olsun. Sadece çalsın, hiç konuşmasın. Büyük alışveriş merkezlerinde, metroda çalanından.

Uçan balonlar olsun evin her yerinde ama uçmasınlar.

Etrafımda insanlar olsun, sessiz sinema oynamak için.

Sinema dedim de bir haftadır aklıma sinema düştü. Tembelliğimi atabilirsem belki bugün evden kaçar ve sinemaya giderim. Sinema çıkışında da aynı filmi izleyen birine filmi anlatabilirim. Yurdum insanın özeliğiymiş nede olsa.

Hangi filme gitmek istediğimi bilmiyorum. Romantik komedi olabilir. Gerilmek istemiyorum.

Ama gittiğimde popcorn yiyeceğim

Hatta karanlıkta mısırı öne doğru fırlatabilirim. Benim yaptığımı kimse görmez. Kimse de benden şüphelenmez. Hatta görse de gözlerine inanmaz.

Öyle işte.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..