Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Öyle mi?

Öyle mi?
 

Sana yapılan iyiliği de kötülüğü de unutma.


Yıl 1997. 1997-1998 Eğitim-Öğretim Yılı. Mezra'da mutlu ve de başarılı bir öğretmenlik başlangıcı. Ailece mutlu ve huzurlu. Mezra sakinleri ve öğrencilerimle içli dışlı. Haşır neşir. Mutlu ve de huzurlu.

2001 Ocak. İlçeye atanan yeni kaymakam. Makama çağrılan ben ve görev arkadaşım. Teklif edilen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Şube Müdürlüğü. Makamda görüşme sırasında, İlçe Emniyet Amiri'de vardı.

İlçenin cadı kazanı gibi olduğunu ve gelmek istemediğimi söyledim. Mülki Amir ise cadı kazanını ortadan kaldırdığını söyledi. Özetle istemeyerek de olsa görev arkadaşımla birlikte ilçede göreve başladık. Ben İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili. Arkadaşım Şube Müdürü. 

Belli bir süre birlikte görev yaptık. Şube Müdürü arkadaşım istifa etti mezraya geri döndü. Ben de çeşitli defalar istifa etmeme rağmen görevden alınmadım. Yine de canla başla çalıştım. Mesai kavramı diye bir şey gözetmeden cumartesi-pazar dahil.

Bazı haksızlıklara ve yolsuzlukluklara karşı durdum. Hedef haline geldim. Erzurumlu ve MHP kökenli olmam da tuzu ve de biberiydi. Terör örgütünün bir numaralı hedefiydim ilçede artık. Bazı kanallardan terör örgütüne aktarılan paraların önüne geçtim. Devletimin parasıyla askerimize, polisimizi sıkılan silah kurşun alınması kanıma dokunuyordu. 

Tehditler sıklaştı. Mülki Amir, İlçe Emniyet Amiri ve de İlçe Jandarma Bölük Komutanı  ''Biz kendimizi koruyamıyoruz ki seni koruyalım'' sözleriyle geçiştirdiler. Uzun süre bir yerlerden tedarik ettiğim silahla dolaşmak zorunda kaldım.

Tehditler sıklaşınca aile fertlerimi 2005 Nisan ayında il dışına çıkarmak zorunda kaldım. Ve tekrar ilçeye geri dönmek zorunda kaldım. Atamam daha gerçekleşmemişti. Tehditlere karşılık maddi olarak yıpratıldım. Bir gece yarısı tekmeyle açılan kapı ve görülen işkence sonucu sakat kalan bel kemiği. Yıl 2015. Sonuç sakat bir bel ve maddi yıkım. 

Zamanın Valisi. Şimdi milletvekili. Karşı gelmeme rağmen beni İlçe'ye getiren Mülki Amir . Şimdi vali yardımcısı. Artık yoruldum. Terör örgütünü mahkemeye verdim. 2010'dan beri devam ediyor. Mahkeme yüzünden tehditler devam ediyor.

Şimdi bu durumu düzeltmek  milletvekili'nin ve vali yardımcısı'nın boyunlarının borcu. Aksi halde iki elim yakanızda ilahi hesap günü. 

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..