Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Öyle olsun

Birazdan sular kararacak

Öpecek birazdan dalgaları ay

Yani yüzünden düşecek bin parçanın bini

Şişelere vuracak yakamoz sesleri

Hadi kurtulun benden

Toplayın halatlarımı

Alın çipamı

Düşün kaydımı hükümsüzdür

Zayi…

Ay çizmeselerdi şu denizi karakalem

Bilirdim nasıl yol alınır

Açık sularda…

Şimdi iki gözüm tavuk karası

Öflez bir fenerim sığ kıyılarda…

Binbir pulunu toplayıp balıkların sırtıma

Adımı unuttum

Adresim hiç…

Oysa birazdan ağ düşecek

Mermer sulara…

Kaç mevsime bölünebilir ki daha

Ciğerlerime can diye çektiğim hava…

Ben mi çok gökkuşağı bağlarmışım başıma

Ondan mı dadanırmış bana martılar

Öyle olsun…

‘’deniz koydum adımı’’

Bende sürgün dalgalar…


 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..