Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Öyle özledim ki...

Öyle özledim ki...
 

Öyle özledim ki seni arıyorum içimde sen olan beni...

Öyle özledim ki seni açıyorum telefonu gelen ses senin sesin kulaklarıma sanki...

Öyle özledim ki seni doğan güneş gibi gözlerin sanki...

Öyle özledim ki seni yağmurla gelen senin sevgi selin gibi sanki...

Öyle özledim ki seni tarif bile edemiyorum devamlı yanan bir kor gibi yüreğim sanki...

Öyle özledim ki özledim işte, nasılı, nedeni, niçini olmayan sorular gibi...

Öyle özledim ki çağırdım seni sanki benimmişsin gibi...

Öyle özledim ki özlemle uyumuşum uyandım, seni özlemek bile bir rüyaymış şimdi anladım...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..