Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Öylece bekliyordum

Öylece bekliyordum
 

Bir kez bile reddedilmeden

ilk seferinde kabul gören o erkeklerden

biri olmak için sıramı bekliyordum.

Var öyle erkekler, neredeyse hiç reddedilmemiş

ve neredeyse hiç yalnız kalmamış tipler 

aynı miktar ve kalitede döl basıyoruz dünyaya

onlar dolar, ben TL.

 

Bir sal açıldı Ege’den

Yunan’a gitti sonra bir gece

Girit’e takıldık

Zeus doğacak, dediler

eyvallah, dedik bekleriz

İda dağında bir mağarada ağladı Zeus.

 

Aşağıda bir koyda yatırdılar bizi

cins cins kadın soktular koynumuza

adımızı unutana kadar kaldık

kadın koyunda.

 

Aç kaldık ama daha çok isimsiz

güneş çalı üzerinde yükselince

ellerimi Akdeniz’e batırdım

kadın gibi titredi koca deniz

sonra rüzgar çarptı beni

ve uykusunda ölen bir adamı denize attık o gün

adet böyle, gemide ölü tutulmaz, dedi kaptan

Dua bilen var mı?

Ben biliyorum, dedim

Boşver, dedi

denizin ortasında ne gerek var?

Kaptan bir tekme vurdu, ölü adam denize düştü

Hadi, yemek vakti.

 

Doyurdular bizi ama ne doyma

Kadının meme ucunda açtım gözümü

Sonra başka bir kadının meme ucunda buldum kendimi

yaşlanmış, otuzu geçmiş

daha çok otuzum beni geçmiş gibiydi.

Gülümseyen porselen vardı karşımda

olsun dedim, kadın olsun porselenden olsun.

 

Vurdular beni diyorum size

bir barın teras katında öğle güneşinde vurdular

kan rengi çiçekler açtı o gün

sonra bir kadın geldi yanıma

si...r git, dedi

ölmek üzere olan birine denir mi hiç?

Dedi ya…

  

 
Toplam blog
: 57
: 122
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

İnsan ve hayvanı bir severim. Saygıdan hoşlanmam. Zımparalanmış köreltilmiş sevgiden de.. Kib..