Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Oysa bir ömür geçti bizsiz.

Oysa bir ömür geçti bizsiz.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Biliyor musun!
Seni gördüm dün gece rüyamda.
Elem sarmıştı o güzel gözleri.
Bıraktım acımı ıssızlığa,
Dinledim yüreğimdeki sesleri.

Biliyorum.
Bugünlerde geldin dünyaya.
İşte adım attın olgunluğa.
Oysa bir ömür geçti bizsiz,
Bir bilsem hangimiz kadersiz.

Biliyor musun?
Bize gittim dün gece rüyamda.
Kıskandılar hayalimi.
Kucakladım seni anılarımda,
Bilirim verecek Râb dileğimi.

Biliyorum.
Artık uçup gelme zamanı.
Üşüyorsundur uzaklarda.
Kalmadı bu aşkın nihanı,
Artık bizi ara mânâlarda.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..