Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuzluğun şehri

Hissettiğim sadece duyguların sarhoşluğu

Sebepsiz göz yaşlarıma nedenler arıyorum

Umutlarım mı yoksa kederim mi doldurdu tüm yolu

Arkama bakmadan düşüncelerimle yürüyorum


Ellerini bırakmayacağım demiştin ya

Ne kadar oldu fark ettin mi ellerini hissetmeyeli

Hani bir sıcak bakışım yeterdi ya sana

Gözlerimdeki mavilik soldu, soğuttu tüm bedenimi


Şimdi sadece şeffaf camlar var gözlerimden süzülen

Oysa deli bir tutkuydu yüreğimden akan

Sen değil miydin bana her zaman seveceğim diyen

Nerdesin ruhumu bedenimden çalan


Sensizliğe çoktan alıştı bu beden

Titreyerek uyumak da zor değilmiş, inandı benliğim

Şimdi tek bir gerçek var bu hayatta bahsi geçen

Cehenneme de atsalar titreyecek ellerim


Son bir kez bakayım o deli gözlerine

Sonra da sonsuzluğun şehrine çekip gideyim

Ne sen inan bana ne ben reddedeyim yine

Seni sensizken daha çok sevdim..


11 04 08

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..