Özel hayata hiç saygı yok / Mizah / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Özel hayata hiç saygı yok

Özel hayata hiç saygı yok
 

Camda pür dikkat çaycı abla – aaa zilliye bak nasıl kur yapıyor bak…

Fatura kesen ben – bakamam abla dur işim var hayırdır ?

Cama iyice yapışan çaycı abla – aaaa, yuuhhh, a aaa….ba ba ba şaşırmış bunlar otoparkın orta yerinde cilveleşiyor.

Fatura kesen ben - ???

Camda sinirlenen çaycı abla – yaa bunlar artık mart ayını da beklemiyorlar başlarına vurmuşlar.

Konuyu anlayan ben – iyi de abla küresel ısınmadan etkilendi garibanlar havaya bak bahar gibi, ne bilsinler.

Diğer camdan manzarayı görüp, fotoğrafını çeken sekreter – Ayy ayyy gördünüz mü ha ha ha bakın resmini çektim.

Niye bu kadar büyüttüler meseleyi diye şaşırmaktan fatura kesmeyi bırakan ben – E yuh artık, bi bırakın hayvanları be.

Kıkırdayan sekreter – İyi de niye öyle ulu orta yapıyolar ki ?

Artık gülmeye başlayan ben – E naapsınlar kızım otele mi gitsinler ?

Gözlerinden yaş gelen sekreter – Ayy Dilek abla atıyım mı resmi sana , Msn’ine koyarsın.

Artık gülmemeye çalışan ben – Şaşırdın mı kızım, millet sapıtmış der.

İçeri patronun girdiğini görmeyen cama yapışık çaycı abla – Ayyy vallahi bak kedi de olsa aynı işte, dişi değil mi ? nasıl kuyruk sallıyor bak bak zilli , bip, biiiippp …

Küfürlere bir anlam veremeyen tuhaf tuhaf bakan patronun , odadan çıkana kadar ( ablanın rezilliğine) gülmemek için gözümüzden yaş gelen biz………PUHAHAHAHA…..

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..