- Kategori
- Mizah
Özel hayata hiç saygı yok

Camda pür dikkat çaycı abla – aaa zilliye bak nasıl kur yapıyor bak…
Fatura kesen ben – bakamam abla dur işim var hayırdır ?
Cama iyice yapışan çaycı abla – aaaa, yuuhhh, a aaa….ba ba ba şaşırmış bunlar otoparkın orta yerinde cilveleşiyor.
Fatura kesen ben - ???
Camda sinirlenen çaycı abla – yaa bunlar artık mart ayını da beklemiyorlar başlarına vurmuşlar.
Konuyu anlayan ben – iyi de abla küresel ısınmadan etkilendi garibanlar havaya bak bahar gibi, ne bilsinler.
Diğer camdan manzarayı görüp, fotoğrafını çeken sekreter – Ayy ayyy gördünüz mü ha ha ha bakın resmini çektim.
Niye bu kadar büyüttüler meseleyi diye şaşırmaktan fatura kesmeyi bırakan ben – E yuh artık, bi bırakın hayvanları be.
Kıkırdayan sekreter – İyi de niye öyle ulu orta yapıyolar ki ?
Artık gülmeye başlayan ben – E naapsınlar kızım otele mi gitsinler ?
Gözlerinden yaş gelen sekreter – Ayy Dilek abla atıyım mı resmi sana , Msn’ine koyarsın.
Artık gülmemeye çalışan ben – Şaşırdın mı kızım, millet sapıtmış der.
İçeri patronun girdiğini görmeyen cama yapışık çaycı abla – Ayyy vallahi bak kedi de olsa aynı işte, dişi değil mi ? nasıl kuyruk sallıyor bak bak zilli , bip, biiiippp …
Küfürlere bir anlam veremeyen tuhaf tuhaf bakan patronun , odadan çıkana kadar ( ablanın rezilliğine) gülmemek için gözümüzden yaş gelen biz………PUHAHAHAHA…..