Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '12

 
Kategori
Mizah
 

Başbakanın reytingi düşmüş! :)

Başbakanın reytingi düşmüş! :)
 

Resim: gecce.com'dan alıntıdır.


Yahu dünyanın yükselen yıldızı, Türkiye’nin bir numaralı adamına, hatta tek adamına (!) başbakana yazı yazıyoruz ama aradan nerdeyse 40 saat geçmiş, yazının okunma sayısı 76. Bu işte bir iş var fakat hayra mı yormalı şer’e mi bilmiyorum. Bildiğim bir sey var ki; o da normal olmadığı.

Siz ne diyorsunuz bu konuda arkadaşlar...

Madonna’yı mı yazsam, ne yapsam? Başka işler mi var yoksa işin içinde. Muhalif yazarların yazıları mı sansürleniyor bir biçimde. Gözlerden ırak, gönülden ırak, kimselerin görmeyeceği kıyıya köşeye mi atılıyor yazıları? Sansürlenmiş anahtar cümleler mi yoksa sebebi?

Bu normal değil bana göre.

Ya size göre?

Başbakanın reytingi mi düştü gerçekten ne dersiniz?

Yahut ben mi beceremiyorum bu işi? :)

Nerede bu bit yeniği? Beraber bulmaya ne dersiniz?

Hadi bakalım mikrofon sizde.

Pardon!

Söz demek istemiştim . :)

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..