- Kategori
- Telekomünikasyon
Özelleştirme, güzelleştirme...

AÇ KAPA 15 TL
Ne hikmetse şirketlerde özelleştirme olduktan sonra bunları alan şahıslar da bu özelleştirilen firmalarda güzelleştirme çabalarına giriyorlar. Telekom da Ürdünlü bir firmaya satıldıktan sonra güzelleşmeye başladı. En son güzelleşme kararı da birçoğunuzun haberi dahi olmadan firma tarafından yapıldı. 10 Ekim 2010 itibarı ile Telekom’da internet faturalarını ödeyemediğinden dolayı interneti kesilenleri bir sürpriz bekliyor. Açma kapama parası adı ile faturanıza ilave 15 tl… Evet, yanlış duymadınız nasıl ki Elektrik özelleştikten sonra açma kapama parası kondu şimdi Telekom’da aynı şekilde sessiz sedasız bu hakkını kullanarak bu uygulamayı başlattı.
Öyle ya senin devletin senin yetkililerin vatandaşını düşünmez ve yolunacak kaz muamelesi yaparsa elin Ürdünlüsü ne yapmaz değil mi? Merak ettim şu son bir hafta itibarı ile kaç TT net abonesinin internet erişimi kesintiye uğradı ama maalesef istediğim bilgilere erişemedim. Ama inşallah bir yetkili çıkar da bunu denetlerse bizler de bu firmanın bu maddeyi yürürlüğe koyarak bir çırpıda ne kadar kazanç sağladığını öğreniriz. Tabi bunu yapacak cesaretli bir yetkili nereden bulunur onu bilemem… Ama şayet böyle bir yetkili çıkarsa eli değmişken bir de emekli maaşlarından her ay kesilen kesintilerin de ne olduğunu incelesin. Bakıyorum her emekli maaşını aldıktan sonra benden bu kadar kesinti var sende ne kadar diye soruyor ama ne kesintisi bilen yok… Bunu da açıklarsa bu garipler de sevinsin. Nereye para ödediklerini öğrensinler… Bir de benim bir ricam olacak bu cesur yetkiliden şu eğitime kesilen katkı payları nerelere katkı oluyor onu da merak ediyorum üşenmezse ya da tepesine binen olmazsa bunu da araştırıp açıklasın bir zahmet…
Ah bir de sayın yetkililere şunu söylemeden edemeyeceğim, kaz çok tuhaf bir canlıdır ve sinirlenince felaket saldırır… o yüzden de sabrının sınırını zorlamamak gerekir…