Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Özgürlüğümü geri ver...

Özgürlüğümü geri ver...
 

Özgürlüktü Sevmek...

Hiçbir şey düşünmeden korkmadan sorgusuz sualsizce....
Her an her saniye onu düşlemek...
Gece yatmadan önce onu düşünerek uyuyup..
Gece yarısı sıçrayıp uyandığında ruhunda onu hissedip ismini sayıklarken bulmak kendini...
ve durup hıçkıra hıçkıra ağlamak yokluğunda..
Oysa ki....
O...
Onunda aklına gelmişmiydim ?...demek
ve sabahın oluşunu hüzünle karşılamak..
Acıydı AŞK...
Belkide özlemek... Hasret... Hayal...Erişememezlikti onu ruhunda kılan....
Sevmek
Çok sevmekti istediğin
Onu hep benliğinde yaşatmak
Duramazdın yapamazdın düşünmeden....
Hep seni bulmasını seni sevmesini isteyerek sabırla bekleyişti belkide AŞK...
Olmalıydı...
Senin olmalıydı...
Arzulamak, istek, özlem kavurur benliğini tek istediğin " o " ve "sevgisi"

Sen işte böyleydin bende

Böyle tutkundum sana....

İliklerimde hissediyordum...."Ruhum"demiştim bu yüzden sana
Hiçbirşey beni korkutmuyordu tutkum vardı....
Sevgi özgürlüktü..
Evet
Evet özgürlüktü
Özgürlügü senin yanında tattım...
Senin yanında çocuk misali koşuşturmalarım, yaramazlıklarım, haylaz çocuklar gibiydim
Doğaldım sana olan sevgim gibi...
Hep aynı seyi sevdik seninle.
Sen benim çocukluğumu , Sevginin kuralsız dogallığını saflığını sevdin..
Beni sevdin..
Bense senin bana söyleyecegin şarkıları
Sorgusuz sevdik....

Evet yanımdaydın ufacık yüreğim ellerindeydi sevğimi haykırdım sana o kadar mutluyduk ki hiç bitmesin istedim rüyamız..

yıllar bizi yormuş ne kadar yıpratmış olsada

geçmişimizdeki saflık, saf sevgimizdi bir araya getiren bizi

bulmuştuk birbirimizi

Unutulmaz sönmeyen bir ateş misali korlaşmıştı alevimiz...

Tekrar alevlenmek için bekleyen,

yüzyıllar sonrasında patlamaya hazır volkandık ikimizde..

Ben gözlerine baktım kendimi gördüm..

Gecenin karanlığında dalga sesleri ve biz..

Biz diyorum çünkü

okadar benimdin ki... o kadar senindim ki...

O anlar saatler bitmemeli bitemezdi

Denizin kum tanelerini sürüklediği kadar sürüklenmiştik sevginin sonsuzluguna..

Ilık bir meltem geçti benligimizden, ürperdim , içim üşüdü...

İyi ki yanımdaydın...Dahada sıkıca tuttum ellerini...

Bir an içimi ürperten rüzgar beni uzaklara götürdü..

Yokluğun aklıma geldi tutamadım kendimi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

Bırakma beni olurmu..

Bırakma ellerimi..

Gitme gözlerimden..

Gitme ruhum

Özgürlüğümü bana geri ver...

Mahküm etme yokluğunla...

Özgürlüğümü bana geri ver...

ve sonsuza kadar özgür kalalım

sevgi pıtırcıgım

 

Sevgiye Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..