Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '21

     
    Kategori
    Sevgililer Günü
     

    Özgüven kazanma için...

    Özgüven kazanmak istiyorsunuz çünkü özgüveniniz yüksek olduğu zaman kendiniz olmaktan memnun olur ve bununla birlikte kendinizle ve çevrenizle uyum içinde bir hayata sahip olursunuz. Ne mi demek istiyorum?
     
    Deney: siz de gözünüzü kapatıp en rahat, en eğlendiğiniz anı düşünün ne hissettiğinizi mümkünse yazın. Harika değil mi? işte özgüven kazanarak bu hisse her zaman ulaşmayı hedefliyoruz.
     
    Özgüven arttırma tam tabiri olarak onaylama yöntemiyle iki haftada arkadaşlarım bana saygı duymaya başladığını, ve kızların ilgisini üzerimde hissettiğim günler dün gibi aklımda…!
     
    öncelikle kendimizde rahatsız olduklarımızdan başlıyoruz, sadece bu düşüncelerin bizi nasıl etkilediğini anlamak için.
    Sonra kağıdı ters çeviriyoruz ve bu sefer olmak istediğiniz kişiyi gözünüzde canladırmalısınız. Ne yapıyorsunuz? Nasıl yapıyorsunuz bir hayal edin? evet hemen şimdi. 
    Onda beğendiğiniz özellikleri kağıda yazıyoruz. Dikkat kurallara uyarak!
    Kurallar:
     
    Yazdıklarınız olumlu ve geniş zamanda olmalı. Sosyal olacağım ben sosyal biriyim. 
    içinde olumsuz kelime olmamalı. Geri zekalı değilim (yanlış), doğrusu dahiyim. Neden mi? Sadece pembe bir fil düşünmemeye çalışın. 
    Bunlarda hedeflerinizi sakın küçük koymayın, kendinizin en mükemmel versiyonunu hayal edin ve en fazlasını isteyin.
    bunlar sizi etkileyecek şekilde yazılmalı.
    Evet anladık da emin olamadık hadi benim kendim için hazırladığıma bakın ve kontrol edin. 
     
    Ben sosyal ve sevilen biriyim 
    Ben gayet iyi bir basketbol oyuncusuyum
    Ben gerçekten havalı biriyim
    Uzun boylu fit ve yakışıklıyım
    Zekiyim ve her zaman kazanan biriyim
    Bunları günde 5 er kere yüksek sesle okuduğunuzda bilinç altınız sizin gerçekten öyle olduğunuza inanacak ve bilinç altınız istediğiniz yönde çalışıp davranacaktır. Atalarımızın da dediği gibi bir şeyi 40 kere söylersen olur??.
     
    yukarıda yaptığınız bir çeşit hipnoz tekniğiydi  bu gibi yöntemlerle özgüven kazanmak düşündüğün gibi imkansız değil. Hayatına yön vermek için bir şeyler yapmak istiyorsan, bu değişiminde seni uykunda bile hipnoz kayıtlarıyla yalnız bırakmayacak olan Yürüyen Özgüven adlı kitabı okumanı tavsiye ediyorum.  (ozguvenastronot.com/ozguven-kitabı/)
     
     
     
     
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 65
    Kayıt tarihi
    : 04.02.21
     
     

    Ben Alihan Orta Doğu Üniversitesinde mühendislik öğrencisiyim. ..