Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Özledim seni be, özledim işte

Nefesin olup ciğerlerinin derinliklerine kadar beni çekmeni istiyorum. Tarkan olmadan yaşayamayacağını anlaman için..

Her gece yattığında gördüğün düş olmak istiyorum. Yatağında bile olsa, geçmişle ilgili düşüncelerinin arasında kalmak için..

Her akşam oluşunda kendini gösteren ay olmak istiyorum. Zifiri karanlıkta yalnızlıktan korkmaman için..

En güzel şiirleri sana yazmak istiyorum. Onları her okuduğunda beni unutmaman için..

Ağladığın zamanlarda gözlerinden dökülen yaş olmak istiyorum. Yalnızlığı ve acılarını damla damla akıtman için..

Galiba çok şey istiyorum..

Dudaklarımı dudaklarına dayayıp ''SENİ SEVİYORUM'' diyesim bile var. Hemde ''BENDE SENİ'' demeni beklemeksizin..

Karşılıksız da olsa, bugün seni sevesim var..

''Özledim seni be, özledim işte'' deyip, başımı göğsüne yaslayasım var..

Aslında karşına geçip, beni mesteden gözlerine bakasım var, uzuuuuuuuun uzun. Hemde günlerce, bıkmaksızın..

Sana hayat veren olmak için, ciğerlerine girip çıkasım bile var..

Parmaklarını kırar gibi tutasım var ellerinden, sımsıkı..

En önemlisi de, güneşin olmak istiyorum. Sana sarılmak, seni ısıtmak ve koca birgün seninle olmak için..

Yazıyı okuduğun zaman, hala seni çok seviyorum hissine kapılabilirsin.. EVET, seviyorum.. AMA, o eski seni, SEVİYORUM.. Tenine yabancı tenler değmeyen seni, SEVİYORUM.. YANİ, şimdiki seni değil....


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..