Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Anılar
 

Özledim

Özledim
 

özleyenlere...


Hani rüzgar deli deli estiğinde,

gözlerime kumlar dolunca,

ellerin vardı ya yüzümde gezinen...

özledim ellerini...

hani, alaca gecelerin en acımasızında

usanmadan sabırla,

son demine kadar harcadığın

özledim nefesini...

hani, dökülürken gözümden inci taneleri

savunmasız, çaresizken ben, ıraktık ya hani,

uzaklardan bakmıştın ya gözlerimin içine,

"ben varım" der gibi

özledim gözlerini...

hani "özledim, nerdesin" demiştin ya

görün(e)meyen yerlerden gelen sesinle bana

özledim sesini...


ben

örttüm üstünü bütün o buğulu düşlerin...
düşlerimi savururken karayeller...
kurulu düşler içinde, yaşan(a)mayanları özledim...

ben

seni özlemeyi özledim...

 
Toplam blog
: 153
: 1584
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..