Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Özledim

Bugün hastayım; ayrıca sevimsiz ve huysuzum. Soğuk algınlığı önemli birşey değil ama insan hastayken hep ilgi bekliyor ya bende bugün ilgine muhtacım. Tatlı birkaç sözüne hasretim. Sanırım yalnızlık iyice içime işlemeye başlıyor. Şarkıda dediği gibi "Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler/Şimdi bana seninle bir ömür vaadetseler..." işte böyle bir istekle yaralı yüreğim senin bana sunulmanı bekliyor, direniyor. Hastayım ya o yüzden bugün çalışmıyorum, evdeyim. İyileşebilmekle geçiyor şimdi zaman. Radyoda ise hep acıklı aşk şarkıları çalıyor. Sen geliyorsun aklıma ve bir türlü gitmiyorsun. Biliyormusun yüzünü unutmamak için sakladığım resimlerine baktım bugün içim cız etti. Ne kadar yakışıklı görünüyorsun ve ne kadar da kendine güvenli duruyorsun. Hala sakladığım mektuplarını bugün tekrar okudum. İçinde sevgin var sevgim var. Bekle demişsin. Eylül'de geleceğim ve hiç ayrılmamacasına kavuşacağız demişsin. Seni çok seviyorum demişsin. Şiirler yazmışsın. Okudukça bir tatlı huzur kapladı hasta bedenimi. O yıllara geri döndüm. Seni buldum ve sarıldım sıkıca. Bırakmak istemedim...Bir çocuk gibi ağlamıştım arkandan...El sallamıştım...Bir mahalle otobüsüne binmiştin. Otobüs uzaklaştıkça gözlerimizde görme duyusunu yavaşça kaybetmişti. Şairin dediği gibi "...Ben beklemedim sen de gelmedin..." Bugün hastayım, burnum akıyor, gözlerim yaşarıyor, pişmanlık dolu her yanım.

Geçenlerde annem söyledi. Evlenmişsin. Mutluymuşsun da. Ne güzel...İçimde birşeyler aktı ve gidip bir yerlerimde düğümlendi. Ama ben şimdi, bugün hastayım. Ateşten öyle kızgın alev parçası ki başım...Öyle başıboş ki kalbim...Ne unutuyorum seni ne de unutmak istiyorum ki unutmaya çabalayayım. Sen gidince sevgin gidince bende gitmişim meğer peşin sıra.

Bu haftanın bir günü sevgililer günü ya kabul edersen bende bugününü şimdiden kutluyorum.

 
Toplam blog
: 7
: 423
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

 Hayatın karmaşıklığında beni rahatlatan iki şeyden biri yazmak olduğu için burdayım. ..