Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Özlemim Dağlar

Şiir: Özlemim Dağlar
 
Şiir Konusu: Dağları özlerim
                           
                             Özlemim Dağlar
Yaşamak güzel şey bilirim.
Hele insan olmak ve insanla olmak en güzel şey.
Kibirli insanı hiç sevmem amma!
dağda, taşta, ovada çakıl taşı değil.
 
Benim bir tek büyük dileğim
nezaketim ve zarafetim olsun.
Geniş gönüllerde bir yüce dağ olmayı isterim.
 
Sevmediklerim bilmesinler hiç beni!
Tanımasınlar, sormasınlar ve aramasınlar.
Hele eli öpülesi ve gözümün nuru
bir duyan ve anlayan insan evladı olsun beni.
 
Karşımda dört bir yanda güneşten kavruk dağlar.
Bir başıma gideyim istiyorum.
Yine de biçare gönlüm. 
Bir parça ağaç gölgesi için dağ yollarına düşer.
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..