Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Siyaset
 

Para harcamayın

Para harcamayın
 

%49.84 oy aldılar ya, kendilerini her şeyin sahibi sanıyorlar. Düşüncelerimize bile çetele koyuyorlar. Neden? Kendileri düşünemiyor da, ondan. AKP, düşünceyi sevmez. AKP, alışanları sever. Verilenle idare et, karışma, sesini çıkarma. Bizim yazdıklarımız, söylediklerimiz, onlar için bir şey ifade etmez. Allah bir, desek, ona bile bir kulp bulurlar,  

%49, 84 oy aldılar ya, memleket onların sanıyorlar. Onların mantığına göre, bu topraklar, %49.84 e fazla. Birazını elden çıkarmanın, zararı olmaz. Ulus olmak, bir milletin ferdi olmak da önemli değil. AKP li ol, yeter. Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Arnavut, değil. AKPliyim diyeceksin. 

Yemin edenler etmeyenler derken, siyaset dünyamızdaki çalkantı, birden duruluverdi. Araya şike girdi. Başbakan, siyaseti unutturmak için, yeni bir Ergenekon yarattı. Şike dedikse, öyle kıtipiyoz bir şike değil elbette. İçinde Aziz Yıldırım ve Fener Bahçe var. Ülke 8.2 şiddetinde deprem olmuş gibi sallanıyor. Ardından bir de Beşiktaş tsunamisi, yandı gülüm keten helva. Diyarbakır da ki 13 şehit verdiğimiz PKK olayı bile, şikeyi bastıramadı. Asıl Ergenekon davasındaki , yargı ve hukuk garabetlerinin halli için, Avrupa dan yardım istemeyen hükümetmizin futbol federasyonu, şike için Avrupadan yardım istedi. Biz kendi başımıza bu işin altından kalkamayız, bize yardım edin, dediler. Ama, Avrupalılarda tırstı. Bu işin altından, bu federasyon kalkamaz. İşin içinde Fenerbahçe ve Beşiktaş var. Bu iki kulübümüzü küme düşürmek demek, maçları patlak topla oynatmak demektir. Anteple, Bursayla, Kayseriyle, bu patlak topu şişiremezsiniz. Süper Ligin havasını söndürdünüz. Bizde şike olmaz. En kısa zamanda, ehem, öhöm, deyip, bitirin bu işi. 

Başbakan Kıbrısa gitti. Gitmeden önce de talimatını verdi: Beni, möhteşem bir törenle karşılayın. Öyle möhteşem olsun ki, Rum tarafı deprem oldu sansın. Karşılama möhteşem oldu mu, olmadı mı, bilmiyorum, ama Başbakan möhteşem konuştu. “Artık zırnık vermiyoruz” dedi. Rumlar, bu konuşmadan çok etkilenmişlerdir. Artık kesinlikle anlaşma sağlanır. Bu arada, AK partinin ekonomi kurmayları da, hazır Başbakan dışarıdayken, parası olan yandaşlarını uyardılar. “Dünya zor durumda, etkileri bizde de görülecektir. Sakın paranızı harcamayın”, dediler. Ne gariptir ki, bu uyarıyı, bu sabah, Facebook da ki sayfamda ben de yaptım. Bir AK Partili beni cahillikle suçladı. Bakalım şimdi ne diyecek. Buradan, gariban vatandaşı yeniden uyarıyorum. Durum vahim. Paranızı 1 TL lik çin mallarına harcamayın. Aman ha, kötü günler geliyor. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..