Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '15

 
Kategori
TV Programları
 

Paramparça / Gülseren'in çaresizliği, Rahmi Beyin öfkesi!

Paramparça / Gülseren'in çaresizliği, Rahmi Beyin öfkesi!
 

Star Tv'nin aşk ve drama dizisi "Paramparça" dün akşam gene oldukça güzel bir bölümle ekranlarımızdaydı. Pazartesi gecelerinin her iki kategorideki lider dizisini dün gece Survivor All Star bile yerinden edemedi. Hem Total'de, hem de AB'de birinci sıradaki yerini aldı. Oysa Pazar akşamı dizileri yerinden etmiş liderliği ele geçirmişti.

Dün akşam ünlü gazeteci, köşe yazarı, idareci ve hukukçu olan Güneri Cıvaoğlu. Paramparça' da konuk oyuncu olarak çıktı. Kısa da olsa, ünlü bir mali müşavir ve hukukçuyu canlandırdı.

Geçen bölüm sonunda Cansu'nun öz babası Özkan, kızını okul çıkışı almış, onunla vakit geçirip konuşmak istemişti. Kızını önce sahilde kokoreç yedirdi, sonra da, kapalı bir mekanda salep ikram etti. Özkan'dan çok Cansu öz babasını tanımak istedi. Mesleği, ne iş yaptığı gibi sorular sordu. Cihan kızının okul dönüşü eve gelmemesi ile aramış Özkan ile olduğunu öğrenince, çok sinirlenip alıp onu eve getirmiştir.

Dilara avukatına gider, orada avukatın dayısı müşavir rolünde Güneri Cıvaoğlu ile tanışırlar. Dilara'nın ortağı olduğu şirketlerin durumunu inceler.

Cihan kızı Cansu'yu eve bıraktıktan sonra hırsını alamaz, doğrucu Özkan'ın evine gider. Keriman dışarı alışverişe çıktığı için evde yalnızdır. Cihan eve girer, Özkan'a seni uyarmaya geldim, Cansu'dan uzak duracaksın, etrafında dolaşmıyacaksın. Kaç para istiyorsun söyle. Özkan, para kimin için? Cansu için mi? Hazal için mi? Gülseren için mi? Deyince Özakan'ın suratına okkalı bir yumruk atar. Özkan'ı kan revan içine bırakır. O sırada gelen Keriman panikler. Cihan evi terk eder. Özkan arkasından bittin sen diyerek ver yansın eder.

Ekran AlıntısıPÇ13.1

Cihan'ın o sırada yarası açılmıştır, hemen hastaneye gider. Özkan'ı da ablası Keriman yaralarını temizler. bir taraftan da başımıza talih kuşu kondu, alacağımız paralarla 5 daire alırız. Özkan, Cansu'yu alacağım onun elinden, Gülseren'e de bu eve getireceğim.

Ekran AlıntısıPÇ13.2

Mali uzman Aydın Bey, Cihan Beyin şirketlerinin durumunu çok iyi olduğunu, kesinlikle bölmeyin, boşanmamasını tavsiye eder. Verdiği bilgi ve tavsiyelerden sonra ayrılır.

Ekran AlıntısıPÇ13.3

Avukat, Gülseren hakkında Dilara'dan bilgi alır. Kocasının Almanya'dan geldiğini söyler. Dilara eve döner kocası Cihan ile konuşurlar. Cihan, Cansu'nun bugün öz babası ile olduğunu anlatır. Aralarında uzun uzun konuşurlar, tartışırlar. Hazal kapıdan onları dinler. Dilara, Cansu'dan vazgeçecekse Hazal'ı vermekten bahseder. Hazal bunları duyunca kahrolur, odasına kaçar.

Ekran AlıntısıPÇ13.4

Dilara önce Özkan'ı arar, telefonunu cevap vermez. Sonra kayın babası Rahmi Beyi arar, o da telefonunu açmaz. Çünkü kumar oynamaya gelmiştir.

Cihan Bey kızı Cansu ile konuşur, dertleşir. Cansu ben ne kadar büyürsem büyüyeyim sen benim hep babam olarak kalacaksın. Cihan öz babası Özkan'ı görmemesi gerektiğini, o adam iyi bir adam olmadığını söyler. On yıl Hazal'ı görmemiş, şimdi seni mi istiyor. Basmış Almanya'ya gitmiş, arayıp sormamış, para göndermemiş. Çocuğu doğuran değil, büyüten annesidir. Seni ben büyüttüm. Cihan çok duygulu sözler sarf eder, sana iğne batsa, bana hançer saplanır, sen öksürsen benim ciğerim parçalanır. Ben senin gözlerinden ne demek istediğini anlarım. Senin baban benim. Sen benin aşkımsın, bir tanemsin. Cihan duygulanır, gözlerinden yaş gelir.

Ekran AlıntısıPÇ13.5

Hazal kapıdan öz babası Cihan'ın Cansu'ya sarılıp öpmesini görür, kıskanır. Dolaptan buzları alır, penceresini açar, buzlu suyu boynuna, boğazına sürer. Niyeti hasta olmak ve böylece ilgi çekmektir.

Gülseren arkadaşı Derya'da kalıyordur. Sabah işe gitmediğini gören Derya sorar, Gülseren işten çıkarıldığını söyler. Derya, Gülseren'i işe yerleştirenin Cihan olduğunu biliyordur. Cihan Bey biliyor mu işten çıktığını? Gülseren, ne alakası var.

Cihan sabah erkenden işine gider, arkadaşı Yıldırım ile buluşur. Yıldırım, hastaneden sonra eve dönmüşsün, Dilara ile aran nasıl diye sorar. Cihan, sadece çocuklar için döndüğünü söyler. Candanın dayısı müşavir Aydın Beyin sizin işin içine girmiş diye bilgi verir. Aydın Bey her şeyini hortumla yıverir, hiç bir şeyi imza atmayacaksın. 20 senede kazandığın her şeyi bir imza ile verecek misin? Cihan, Gülseren'in kocasının da Almanya'dan geldiğini söyler.

Hazal sabah annesinin biraz ilgisini çekmiştir. Odasına gelir,ateşini ölçer, kahvaltısını yatağına getirtir. Hazal içinden geçenleri annesine anlatamaz.

Dilara sabah kahvaltısında Rahmi beye, Özkan'ın Cansu'ya kokoreççiye götürdüğünü söyleyince çok kızar. Cihan'ın dersini verdiğini dövdüğünü söyleyince af ferin işte bu benim oğlum diye böbürlenir. Dilara Cihan'ın Özkan'a para teklif ettiğini, kabul etmediğini söyler. Rahmi Bey, ben bir de Keriman'la konuşayım.

Ekran AlıntısıPÇ13.6

Gülseren evinde kaldığı arkadaşı Derya'ya fırın alması için para verir. Derya kabul etmez, Gülseren ısrar eder. Derya çok sevinir, Cihan Bey Derya'yı arar. Gülseren ile konuşmak ister, Gülseren istemeyerek telefonu alır. Gülseren görüşmesek daha iyi olur. Cihan, Özkan geldiği için mi böyle oldu. Gülseren, sen nereden biliyorsun ?

Rahmi Bey Keriman'ı arar, Özkan olduğu için konuşamaz. Keriman geri döner arar, Rahmi Bey bir saat içinde gelirim senin evde konuşalım.

Ekran AlıntısıPÇ13.7 Ekran AlıntısıPÇ13.7B

Cihan Bey ile Gülseren konuşmak için buluşurlar. Cihan, Özkan yüzünden mi konuşamıyoruz. Cihan sen pek ala biliyorsun karımla aram yok. Özkan'ın Cansu ile konuştuğunu söyler. Eğer kızımın canını yakarsa ben de onu yakarım. Gülseren, asla ne Cansu'nun ne de Hazal'a zarar vermez. Gülseren Özkan'ı savununca Cihan, Sen tekrar kocana mı dönmek istiyorsun? Gülseren, asla...

Keriman Rahmi Beye izzeti ikramda bulunur. Kardeşinin niyetini sorar. Niye Cansu'ya rahatsız ediyor? Keriman, senin oğlun benim kardeşimin ağzını yüzünü dağıttı, biz şikayet etmedik.

Ekran AlıntısıPÇ13.8

Keriman, siz Hazal'ı elimizden bedava aldınız, bu kadın bunca yıl bakmış, emek vermiş, üstünde hakkı var diye sordunuz mu? Rahmi Bey teklifini yapar, sen kardeşini ikna edeceksin. Size temizinden 100 bin Euro çalışır. Keriman, mümkün değil. Pazarlık sürer. Rahmi Bey, ne çirkef, ne aç gözlü insanlar mışsınız diye söylenir. Keriman, 500 bin euro diye teklif eder. Rahmi Bey olmaz diye ayağa kalkar. Rami Bey, son 160 bin Euroya anlaşırlar. O sırada gelen Özkan işi bozar. Rahmi Bey çıkar gider, Keriman senin yüzünden kaçırdım diyerek kardeşini yumruklar.

Ekran AlıntısıPÇ13.9

Gülseren'in doğum günüdür. Arkadaşı Derya sürpriz yapar doğum günü pastası yaptırmıştır. Üçü beraber kutlarlar. Mumları üflerken Gülseren, kızlarının ikisinin de mutlu olması dileğinde bulunur. O sırada bir demet çiçek gelir, içinden bir de zarf içinde CD çıkar. Gülseren önce Cihan gönderdi zanneder. CD'i bakarlar, Özkan ile ikisinin düğün fotoğraflarını görünce, Özkan'ın gönderdiğini anlar.

Hazal hasta olduğu için Cihan odasına gider. Hazal biraz kendisi ile oturmasını ister. İlgisizlikten şikayet eder.

Ekran AlıntısıPÇ13.10

Özkan evde odasında Gülseren'i düşünür, kırmızı kazağını koklar, hayaller kurar. O sırada gelen Keriman sen ne yapıyorsun burada...? Özkan çok özledim kokusunu... Keriman, sen ne yapıyorsun benim kazağımla... O benim kazağım değince kazağı ablasının suratına fırlatır. ben bu sahnede çok güldüm. Sarımsağın kokusu bile kırk günde çıkarmış derler ya... Özkan, sen on yıl önce terk ettiğin karının kokusunu hala unutmadın mı?

Ekran AlıntısıPÇ13.11A Ekran AlıntısıPÇ13.11B

Dilara arkadaşları ile vur patlasın çal oynasın eğlencededir. Diğer tarafta dede Rahmi Bey gece yarılarına kadar kumar partilerinde vakit geçirir, oldukça da büyük paralar kaybeder. Senet imzalar. Baba Cihan Bey evde çocukları ile ilgilenir. Geç gelen babasına gel biraz konuşalım der. Cihan, bu sefer gerçekten beni şaşırttın baba, galiba sen değiştin.

Ekran AlıntısıPÇ13.12

Cihan, babasının elini tutar, okşar. Sağ ol baba, hastanedeyken başımdan hiç ayrılmadın. Rahmi, nasıl ayrılırım, sen benim canımsın oğlum. Bazen düşünüyorum da ben hıyarın biriyim. Geçmişe bakıyorum da Rahmi diyorum, Allah senin belanı versin. Çok kötülük yaptım biliyorum. Duygusuz değilim, ben seni çok seviyorum. Sen benim canımsın der ve oğluna sarılır. Duygulu anlar yaşarlar.

Ekran AlıntısıPÇ13.13

Sabah kahvaltısına Rahmi Bey gelmez. Dilara çağırın kahvaltıya gelsin. Cihan bırakın uyusun, sabaha kadar oturduk. Dilara, konuşacak çok şeyiniz varmış.

Sabah kahvaltısında Keriman kardeşine ayda on bin avro kaç para biliyor musun. Aralarında tartışırlar. Gülseren de arkadaşının evinden yaptığı iş başvurusu için konuşmaya gider. Cihan Bey bir sorun yok değil mi diyerek Derya'yı arar. Derya var, Gülseren'i işten çıkarmışlar. Siz hastanedeyken çıkışını vermişler. Cihan şaşırır, o sırada Dilara Cihan'ın iş yerine gelir. Konuşalım mı biraz. Dilera, ofisi kullanabilir miyim diye sorar. Niye şaşırdın ortak değil miyiz.?

Ekran AlıntısıPÇ13.14

Cihan, al senin olsun, başka Hazal'ın evlet okuluna gitmek istemediğini söyler. Cihan, Gülseren'i işten sen mi kovdurdun diye sorar. Dilara, inkar eder, bana ne Gülseren'den. Nerede çalıştığını bile bilmiyorum. Cihan gözlerinden okuyorum, bu kadar mı küçüldün. Dilara sıkışınca kaçar, senin buraya insan gibi konuşmaya gelende kabahat.

Gülseren aradığımız niteliklere uygun değilsiniz diyerek, işe alınmaz. Derya'nın evine geldiğinde kaynanasının geldiğini görür. Vazilini de görünce kalıcı geldiğini tahmin eder. Derya'nın kocası da evdedir, üstelik hastadır. Alır poşetini çıkar. Çaresiz kalan Gülseren'in istemese de Keriman'ın evine dönmekten başka çaresi yoktur. Önce gider deniz kıyısında bir bankta oturur, düşünür.

Alper bey iş yerini arar, işletme müdürü Yavuz diye biri telefonu açar, seni kim işe aldı, şimdi ben geliyorum, pılını pırtını topla git deyince, Alper Bey Cihan Beyin kesin talimatı var, sizin buraya girmeniz kesin yasaklandı. Alper evde çok sinirlenir, masalardaki her şeyi kırar, döker.

Ekran AlıntısıPÇ13.15

Gülseren çaresiz eve döner. Cihan'a ortada kaldım diyemezdi ya... Ablası Keriman evde yoktur. Ortalığı toplar. Keriman neredeydin bu güne kadar, gez toz sonra da çık evim diye buraya gel. Gülseren dayanamaz, odaya geçer. Aynada Özkan'la evlilik resimlerini söker atar. Keriman Ökan'a arayarak, Gülseren'in eve geldiğini söyler.

Rahmi Bey evde, Dilara nasılsın,  iyi mi moralin diye sorar. Aynı Cihan bana açık açık işten sen ni kovdurdun diye sordu. Kadın gidip hemen söylemiş. O sıra gelen Cansu, derhal odasına geçer. Şoför arkadaşları ile gitmesini izin vermediğim için bana sinirlendi. Cihan beyin talimatı var, bırakmayın dedi. Özkan yüzünden Cihan Bey yalnız kalmayacak diye adamlarına talimat vermiştir. Dilara manyak zaten deyince Rahmi bey, Cihan'ı vuran Özkan olmasın? Dilara cihan size söylememiş demek ki? Neyi deyince Dilara, baba Cihan'ı vuran Özkan değil, Alper'miş. Rahmi sebep? Dilara, Cihan şirketten attığı için çok sinirlenmiş, düşman kesilmiş. Konuşmaya gitmiş, Cihan da kabul etmeyince çekmiş vurmuş.

Ekran AlıntısıPÇ13.16

Rahmi Beyin nevri döner. arabadan bir levye alarak çıkar. O sırada Alper deniz kıyısında turlu yordur. Rahmi Bey öfkesine yenik düşmüştür bir kere. Sinsi bir tilki gibi arkasına yanaşır.

Ekran AlıntısıPÇ13.17

Alper görünce Rahmi Bey hayırdır levye falan demesiyle, levyeyi bütün gücüyle başına vurur. Alper yere düşer, iki kere daha başına vurur. Alper kan revan içinde kalır.

Gülseren evde yemek masasını hazırlar. O an Özkan gelir. Gülseren'e bir hoş geldin demek yok mu? Kusura bakma benim sana hoş geldin demem lazım. Gülseren cevap bile vermez.

Ekran AlıntısıPÇ13.18

Elindeki torbaları masaya bırakır. Keriman Hanım giyinmiş, Nazife'nin nişanına diyerek çıkar. Amacı onları evde yalnız bırakmaktır. Özkan hadi geç kalma diyerek ablasını gönderir. Özkan masaya oturur, iki kadehe içki koyar. Zümrütüm hadi gel arık diyerek seslenir. Özkan, hediyemi aldın mı diye sorar. Gülseren, kendisine yimicem diyerek koymaz. Özkan masaya yumruk vurur.

Evde akşam yemeğinde dede Rahmi Bey, Rusya'da yenen yemeklerden bahseder, ben de maymun yedim deyince Cansu sofrayı terk eder.  Babasına sarılır.

Gülseren odaya geçer kapıyı arkadan kilitler. Özkan kapıya dayanır, Gülseren açmayınca camı kırar, sonra da kapıyı tekmeleyerek içeri girer. Gülseren çaresizdir.

Ekran AlıntısıPÇ13.19A Ekran AlıntısıPÇ13.19BB

On yıldır bir araya gelmedikleri kocası Özkan azgın bir boğa gibi saldırır. Gülseren aline geçen şişeyi Özkan'ın başına bütün hızıyla vurur. Ve 13.Bölüm burada biter.

Ekran AlıntısıPÇ13.SON

Şimdi ne olacak, Özkan başına aldığı darbe ile yere düştü, yaralandı. Gülseren, çaresizliğinden kendisini koruman için vurdu. Sahilde Alper yerde kanlar içinde yatıyor. Rahmi Bey öfkesinden vurdu. Bütün bu olanların neticesini bekleyip önümüzdeki bölümde göreceğiz.

Endemol'ün bu süper dizisi çok güzel gidiyor. Erkan Petekkaya ve Nurgül Yeşilçay bana göre performanslarının zirvelerindeler. Ben onları keyifle izliyorum ve kutluyorum.

İyi Seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller tarafımdan diziden kopyalanarak alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..