Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Paramparça bütün aynalar, İçinde kan revan birisi var... Gitme yar!

Paramparça bütün aynalar, İçinde kan revan birisi var... Gitme yar!
 

Uyku imkansız, umut vicdansız. Güneş bile dedi kİ kendine: ''Doğmak Anlamsız''...


O vardı ya hani,

Gitti...

Uğrunu gözyaşı döktüğüm, 10 ay beklediğim,

Çok sevdiğim...

Sevdiğim halde onu kendi mutluluğuna terk etmiştim...

Geçen gece yine çağardı,

'Özledim, gitmeden görüşelim' dedi.

Özledim ve gitmeden... Anlam veremedim,

Kim gitmeden, nereye gitmeden ???

Gidicektim oraya. Ayaklarım dursa yüreğim durmazdı ki zaten...

Ama buruktu içim,

'gitmeden' ...

Soramadım 'nereye' diyemedim, söyleyemedim.

Soğuk ve sade 'geleceğim 9'da .

'Tamam bekleyeceğim görüşürüz öptüm'

''Öptüm''

Ne zaman geleceğim dediysem hep gelmişimdir,

Oda bu nedenle ne zaman geleceğim desem mutlaka beklemiştir..

Sözcükleri unutuverdim.

Yine tam anlaştığım saatte ordaydım, hiç geç kalmazdım, bilirdi beklerdi...

Birazda içim buruk gittim.

Geç vaktti, elektiriklerde kesilmişti.

Karanlıktan delice korkan ben, o karanlıkta huzurluydum ve elektirik gelmesin istedim,

Gecenin kollarından yavaşça salıverdim kendimi onun kollarına....

İşte sıkı sıkıya sarıldım...

Huzurun yanında bir nebze hüzün...

Bekliyordum, anlatacak çok şeyi vardı...

Nasılsın neler yapıyorsun faslı bitti...

Ve bir sessizlik,

O fırtına gelecekti,

O sessizliği bozmasın istedim...

Sokak lambası vuruyordu yüzüne,

Bakıyordum dikkatlice ve yine gülümsede bana çok içten.

Dahada sıkı sarıldım, Kokusunu içime çekerken fısıldayıverdi o kelimeyi kulağıma,

'GİDİYORUM'...

Nereye diye bile sormadım 'GİTME' dedim.

Sonra anlatmaya devam etti.

'Buradaki dükkanı kapatıyoruz asıl şubenin olduğu şehre gidiyorum bende. Benim patronun fazladan evi var, orada kalacağım artık.'

Her kelimesine bir damla gözyaşı hediye ettim..

'Ağlama yine görüşeceğiz' dedi.

''Aynı şehirde nefes almak bile bana yetiyor''du...

Artık...

Artık yoksun, uzaklardasın.

Aynı şehirdeyken bile çok uzakken şimdi başka şehirde olacaktı.

Unutacakmıydı beni :(

''Seni özleyeceğim,

Her yer seni hatırlatıyor...''

Eski evinin önünden her gün geçerken hep onun düşüncelerin aklımdaydı.

Ve yine her gün önünden geçtiğim bu dükkanda 'o' olmayacaktı...

İşte bu kadar basit söyleyebildi.

Bir seni seviyrum bile demedi, ama o da beni sevmişti  aslında.

Yokluğum eminim ondada boşluk yaratacaktı...

Sonra...

Hayatına başkası girecekti,

Beni öptüğü dudaklar başkasını öpecekti,

Ama ben başkasını öperken içim alevlenmeyecekti.

İlkim'di... Keşke 'sonum'da diyebilseydim...

Tenini arayacağım dokunduğum her tende.

Başkası yatacakmıydı yanına, başkasının sıcaklığını duyucakmıydı,

O başkasını severken yine içimi acıtacakmıydı.

Herşeye rağmen haketmiştim ben sevilmeyi.

Oturup saatlerce cümleler kurdum ona,

Rüyalarımdada hayatımda baş rol verdim, istemedi.

Ben onu karşılıksız sevmenin keyfini yaşıyordum...

Ama o kelime sadece onu değil, benide aldı götürdü...

Duymayı istediğim en son şeydi bu 'gidiyorum'...

O gözyaşımı silerken ben hıçkırıyordum.

Islak gözlerime baktı 'yapma bunu kendine' dedi...

Yapamadım, kalbime karşı koyamadım...

Aşıktım...

'Nolur gitme, nolursun gitme'

Yalvardım...

Saçlarımı okşadı, öptü...

Kokumu unutmamalı...

Kollarında sessizliği dinledim...

O gece kollarında uyumak isterdim, ama biliyordum ki dahada acı verirdi bu bana.

'Geç oldu ben gideyim artık'

-Tamam istersen kal.

'Yok yok gideyim evdekiler merak eder'

Evdekilerin merak emeyeceğini, bunun bir bahane olduğu oda biliyordu ben gibi...

Ve birşeyi daha biliyordu, onu hiç kimse sevemezdi ben gibi...

Hüzünleri salıverdim bir anda

Ve onun kollarında son kez olmanın mutluluğunu yaşadım doyasıya...

Tek bir kelimeydi beni bu hale sokan...

'Gidiyorummmmmmm'

Habersizce sessizce gitse, biliyordu onu bulacağımı ve dahada ağlayacağımı...

Eve bıraktığında sonkez sarıldım, içime işleyen kokusunu doya doya çektim içime yine.

Öptü anlımdan, gözlerine daldım bir an,

Dilimden dökülen tek kelime oldu,

'Kendine iyi bak'

-Sende canım, unutma beni...

Çok yersizdi 'unutma beni'

Zaten unutamazdım....

Giderkende içimden tekrarladım defalarca.

''Hoşçakal sevdiğim hoşçakal, kendine iyi bak,

Ve sakın ama sakın unutma,

Sevmemene alıştım ama unutulmaya alışamam ve hayatında biri olursa sakın ama sakın bana söyleme...

Hoşçakal, elveda sevgilim...

Ben seni imkansız olduğunu bile çok sevdim...

 

               ''GİTMEEE...''

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..