Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '13

 
Kategori
Deneme
 

Park parası //

Park parası  //
 

Park Parası //


Kararlıydım evden çıkarken

Alana açılan ana caddenin tam ortasında “ DURAN ADAM” olacaktım gün boyu

Sırt çantamı aldım, içine 2 pet şişe su koydum ve çıktım evden

Önceden tesbit ettiğim noktaya geldim, çantamı yere koyup, ellerim cepte başladım durmaya..

Cadde ve çevrem gittikçe kalabalıklaşmaya başladı.

Kimi anlamlı ve öfkeli bakıyor bana ama, pek çoğu da gülerek, alkışlayarak ve destek çıkarak.

Hopbalaaa ..! Bu da kim ola ki ?

Bir elinde kronometre (zaman saati), ötekinde makbuz ve kalem

ne kadar duracaksın abi? Demez mi

benden ses yok

……..

abi size diyorum, duymuyor musun?

Tamam duydum da, sen kimsin, neden sorarsın ?

Abi ben park görevlisiyim, bu caddede duran insandan, parkeden araçlardan “park ücreti” alıyorum, makbuz kesiyorum

Eee.. !

Sizden de park ücreti almam gerekli, duruş ve kalkış zamanlarını tesbit edeceğim, çıkışda da makbuz kesip, park ücreti alacağım

Hımmmm !

(çevredekilerden bir ses)

“ o adam “DURAN ADAM” dır, ondan ücret alamazsın. Duran adam halkına vekaleten ve vicdanından izin alarak gelip de durdu orda, hem de hepimiz adına, hepimiz için. Anladın mı? “

Haaaa.. ! desene, şu bizden olan, bizim DURAN ADAM adam ?

he yaa, ne sandın, hem de ta kendisi

abi, izin verirsen ben de senin yanında durabilir miyim?

Elbette, neden olmasın, sen de bu ülkenin bir yurttaşısın, senin de yönetenlerden istediğin haklı taleplerin var, bunları alamadığında da tepki göstermek” duran adam” olarak eylem yapmak en doğal ve demokratik hakkındır.

Oleeeey …

Bizi gören durdu, gelen durdu, bakan durdu

Ve bizler,

bir olan “duran adam” iki olduk, üç olduk .. beş-on…yüz.. binler olduk, milyonlarcayız şimdi …

BİZ DURUYORUZ  SİZ DE DURUN …

HAK ve  ÖZGÜRLÜKLERİMİZİ ALANA KADAR DA BİRLİKTE DURACAĞIZ …

 

* muzaffer yıldırım 

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..