Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Siyaset
 

Parti üyeliği sorgulama

Parti üyeliği sorgulama
 

 

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığının internet sayfası yenilenmiş.  Yargıtay da davaları olan kişileri bilgilendirme açısından çok iyi olmuş…

 

Eğer siyasi bir parti üyesiyseniz,  aşağıdaki adrese girip hangi partiye üye olduğunuzu görebiliyorsunuz.  Ben girdim ve gördüm… Hangi partinin üyesi olduğumu!

 

Başsavcılığın sayfasındaki açıklama;

 

“Vatandaşların siyasi parti üyeliği bakımından güncel bilgilere hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını temin açısından Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığının http://www.yargitaycb.gov.tr/ adresindeki internet sayfası yenilenmiştir. İlgili kişi tarafından TC Kimlik No ve Cüzdan Seri – No girildiği takdirde kişinin siyasi parti üyesi olup olmadığı güncel olarak öğrenilebilmektedir. 
Saygı ile duyurulur.”

 

Böyle bir uygulamayla;

İhale açan bir kurum, ihaleye girecek firma sahibinin, patronlar çalışanlarının, ev sahibi kiracısının, üniversitelerde öğrencilerin… Siyasi kimliklerine kolayca ulaşabileceklerdir…

 

Merak ediyorum, özel hayatla ilgili böyle bir uygulamaya Yargıtay Başsavcılığı neden ihtiyaç duydu...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..