Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

02 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Pazar keyfi

Pazar keyifleriniz hayırlı olsun efendim. Evinizde ailenizle beraber mi geçiriyorsunuz pazarınızı? Yoksa iş yerinde pazar günü de çalışmak zorunda olanlardan mısınız?
Farketmez hikayemizin amacı güldürmek olduğu için herkese açıkız. Buyrun siz de okuyun Pazar günü yanağınızda bir gülücüğümüz olsun.

* Hastane santralinin telefonu çaldı. Arayan yaşlı bir büyükanne idi. Çekingen bir sesle sordu:

- Bir hastanın durumu hakkında bilgi verebilecek biriyle görüşmem mümkün mü?

*Santral görevlisi;

- Ben size yardımcı olayım tatlı teyzeciğim. Hastanın adı ve oda numarası nedir?

*Büyükanne yorgun ve titrek sesiyle söyledi:

- Halime Kaya. Oda numarası 302.

*Santral görevlisi;

- Siz birkaç dakika hatta kalın, ben hemşiresinden durumunu öğreneyim.

*Birkaç dakika sonra operatör telefona geldi:

- Haberler iyi teyzeciğim. Hemşire bana Halime hanımın durumunun gayet iyi olduğunu söyledi. Tansiyonu ve kalbi çok iyiymiş ve doktoru Sami Bey onu salı günü taburcu etmeyi düşünüyormuş.

*Yaşlı teyze ;

- Sağ olun, ne güzel haberler verdiniz. Öyle endişeleniyordum ki! Allah razı olsun evladım.

*Santral görevlisi;

- Bir şey değil teyzeciğim. Halime hanım kızınız mı oluyor ?

*Yaşlı teyze ;

- Yok evladım, Halime Kaya benim...!!!

- Hiç kimse bana bir şey söylemiyor da bende bu yolla öğrenmek istedim ...J

*Hepinize hayırlı pazarlar efendim.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..