Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

24 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Siz Geldiniz Ya)

Pazar Neşesi (Siz Geldiniz Ya)
 


Kadı'nın biri, zamanın şeyhülislamından, kendisinin Mısır kadılığına tayin ettirilmesini rica eder...


Şeyhülislam, kadı efendinin bu ricasıyla alakadar olarak, bir müddet sonra kendisini Mısır'a tayin eder...


Kadı, hem bu mazhariyete teşekkür, hem de arzı veda için ziyaretine gittiği şeyhülislamın yanından ayrılırken, Mısır'a ait bir emirleri olup olmadığını sorar...


Şeyhülislam da, herhangi bir vesile ile İstanbul'a geldiği zaman, bedeli ödenmek suretiyle, oğlu için bir beyaz eşek getirmesini rica eder...


Bir müddet sonra, kadı efendi İstanbul'a döner...


Lâkin, şeyhülislamın istemiş olduğu beyaz eşeği getirmemiştir ve işi pişkinlikle idareye karar vererek, kendisini ziyarete gider...


Mısır'a dair görüşmeler esnasında, şeyhülislam bir sırasını getirir ve sorar...


"Efendim, sizden küçük bir ricada bulunmuştum, acaba unutuldu mu?"


Kadı, sahte bir şaşkınlıkla ve biraz düşünerek...


"Ne gibi efendim?.. Hatırlayamadım."


"Oğlum için bir beyaz eşek rica etmiştim sizden."


"Aman efendim, vallahi şimdi zatıalinizi görünce hatırladım."


Kadı efendinin kırdığı pota, zarifliğiyle maruf olan şeyhülislam şu cevabı verir...


"Önemli değil efendim, üzülmeyiniz, siz geldiniz ya!"



.......................................................................... MUTLU PAZARLAR ....................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..