Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Malatya'dan Emine

Malatya'dan Emine
 

MALATYA’DAN EMİNE

Bu gençleri hiç anlamıyorum. Kızım ortada hiçbir şey yokken ‘ben boşanıyorum’ dedi. Babası da ‘boşanma lafını sakın ağzına alma şakasını bile yapma. Bu evden gelinliğinle çıktın kefeninle dönersin’ dedi. Şaka yapmıyorum baba dedi ve kalkıp gitti. 4 ay sonra da boşandı. Şimdi babası eve almıyor o da bi arkadaşında kalıyor. Babasından gizli gizli kızımla görüşüyorum. ‘Anne Bitti’ diyor. Biten ne niye bitti onu bi türlü anlamıyorum. Geriden mutlu görünüyordu. Ele güne ne diyeceğimi şaşırdım. Babası da inat, şimdi onu burnu sürtülsün diye eve almıyor. İki arada bi derede kaldım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kimseye boşandığını söyleyemiyoruz sorana iyiler diyoruz. Bu karmaşadan nasıl çıkabiliriz?

ORMANTİK ÖRDEK

Bitti dediyse bitmiştir. BİTTİ kelimesinden başka, olayı daha iyi anlatan bir kelime düşünemiyorum.

Mutlu görünüyorduysa sizler onu mutlu görmek istediğiniz içindir yada onun sorunlarına ortak olmadığınız için sadece geriden bakmakla yetindiğiniz içindir.

Ne bitti niye bitti bunlar sadece iki kişiyi ilgilendirir. Açıklama yapmak zorunda değiller.

Size de hayret ediyorum, burnu sürtülsün diye kızı eve almıyorsunuz, nasıl bir hayat sürüyor bihabersiniz. Bunu dert etmiyorsunuz da, hala ne bitti niye bitti ele güne ne deriz bunların derdindesiniz. Ele güne ne oluyor herkes kendi işine baksın. Kimse kimseye bir şey ispatlamak zorunda değil.

Siz eli günü bırakın da çocuğunuzun en zor zamanlarında onun yanında olun, karşısında değil. Aksi halde çocuğunuzu gerçekten kaybedersiniz de farkına bile varmazsınız.

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..