Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Kriz çözüldü! Koltuğu değiştirecekler!

Akşam üzeri gelen haber, İsraille aramızdaki krizin çözüldüğü yolunda! Dışişlerinden isminin açıklanmasını istemeyen bir yetkiliye göre olayın abartılacak bir yanı yok. Yanlış anlamalar olmuş! Daha doğrusu bizim Büyükelçi hiç anlamamış!

İsrail Dışişleri Bakan Yardımcısı İbranice "gel kardeşim benim yanımda otur! Benim dedem de Türkiyeden göç etmişti. Çok severim Türkleri. Lokum, şişkebap; incir, aman efendim ne güzel yenir!" Demiş.

Bizimki anlamamış tabi; gitmiş karşı kanepede oturmuş!

Aynı toplantının tekrarı bugün yapılacakmış! Bu kez daha yüksek, hakiki deri koltuk konacakmış! Bizden Anadolu Ajansı ve TRT' de toplantıya davetliymiş! Canlı verecekler!

Dışişleri görevlisi buna benzer olayların Afrika ülkelerinde de yaşandığını ve yerel dilde konuşan devlet görevlileriyle Elçilerimizin iletişim sorunları yaşadığını söyledi. Hatta böylesi bir görüşmede Tanzanya kralı bizim elçimize maymun eti yedirmiş! Bizimki kuzu eti yedim zannetmiş! Elçiliğe döndüğünde müstahdemden öğrenmişler ne yediklerini! Bir hafta kusmuş bizimki!

Bu arada akşamki Kurtlar Vadisi dizisinde Polat Alemdar , İsrail Büyükelçiliğine ziyarette bulunacak ve yanlış anlaşıldığından dolayı üzüntülerini bildirecek!

Az önce görüştüğüm Polat Alemdar "Abi son gelişmeler üzerine senaryoda değişlik yaptık ve bu sahneyi ilave ettik! Yeni bitti şükürler olsun! Eve yatmaya gidiyorum!" dedi!

İyi ya , bir krizi daha atlattık! Sevindim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..