Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Aile
 

Pazar sürprizi!

Bu sabah çok hoş bir sürprizle gözlerimi açtım.İki aydır göremediğim eşim askerden izne gelmişti.Ben kendisini Salı gününe beklerken, sabah sabah günümün aydınlanmasına çok sevindim.

Evde, benden ve oğlumdan başka herkes biliyormuş geleceğini.Dün gece ROBERT DE NİRO’nun “Saklambaç” isimli filmini seyrettik ve saat iki buçukta yattık ve sabahın sekizinde şirin uykumdan ancak böyle güzel bir sürpriz ayıltabilirdi beni. Hatta, ısrarla ve aceleyle çalan zilin ardından kendi kendime şöyle söylenmiştim.

“Kim bu ya, sabah sabah!”(üstelikte Pazar sabahı). Gözlerimi açıp da onu karşımda gördüğüm anı hemen hafızama kilitledim.Biz çok hasretlik çektik ama onu bu kadar özlediğim hiçbir zaman dilimini hatırlamıyorum. Özlemle ona sarıldığım anda, sıyrıldım tüm tasalarımdan, dertlerimden, rahatsızlıklarımdan…(Rahat yaşamak güzel bir şey).

Son günlerde iyice hırçınlaşan oğluma çok iyi bir terapi olacak. Eminim ki oğlum benden daha çok özlemiştir. Çünkü babasına annesinden daha düşkündür(zaman zaman kıskandığım bir gerçek bu).

Hemen ayılamadı zaten. Her gün rüyalarında babasını gördüğünü, öptüğünü, sarıldığını anlatıyordu ve bu sabah sanırım rüya zannetti babasının koynuna sokuluşunu. Küçük elleriyle yarı uykulu babasına sarılırken bu düşten hiç uyanmak istemiyor gibiydi.

Başına babasının şapkasını geçirip, babasının ellerinde silahlarla çekilmiş askerlik fotoğraflarına baktıkça gözleri parlıyordu(maalesef silahları çok seven bir çocuk).

“Baba, bana neden silah getirmedin?” diye sormayı da ihmal etmedi.Babası da fırsat bu fırsat, her fotoğrafa bir hikaye anlatmaya başladı:

“Bak oğlum, ben burada KOMUTANIM bunlar da askerlerim.Askerlerim bana burada emret komutanım diyorlar.”

“Baba, sen düşmanlarla mı savaştın?” Sorulan sorular…Anlatılan kahramanlık hikayeleri…v.s.v.s.

İznimiz 10 gün, mühim değil. Rabbim önce huzur ve sıhhat versin. Allah büyüktür. Kalan 10 ayımız bir gün gibi geçer inşallah (doktorlara kısa dönem gibi bir tercihin olmaması bence anlamsız. Üstüne üstlük 41 yaşında askerlik yapan bu kişi bir de kura da komandoluğu çekti).

Şimdilerde şehit olan erlerimizi haberlerde duydukça bir başka hassaslıkla ağlıyorum. Ne zaman bir yerlerde bir asker görecek olsam içim burkuluyor ve tuhaf bir şefkat sarıyor ruhumu. Allah şehit ailelerimize çok büyük sabırlar versin ve dilerim ki hiç kimsenin gözleri yollarda kalmasın.

(Bu arada sevgili kayınvalidemin, oğlunun askerlik resimlerine ve asteğmen kostümüne bakarken yüklendiği duyguyla sağanak halinde boşalmasını da anlatmadan geçemeyeceğim)

 
Toplam blog
: 80
: 1765
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..