Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Pazartesi sendromunu nasıl yendim?..

Pazartesi sendromunu nasıl yendim?..
 

Sevgili Blogger arkadaşlarım...Merhaba...

Sevgili Günlük !..Merhaba...

Çalışanların pazartesi sendromu olduğu bilinir...Bizler için de geçerlidir bu durum...

Gün içinde, habire yazı yazarız da '' tık '' demeyiz...

Fakat, Pazartesi yayına vereceğimiz yazıların tasarlanıp, fırına verilmesi, pişirilmesi, istiflenip piyasaya sürülmesi, hiç de kolay değil !..Sendromlar yapıyor efendim..kaşıntılar yapıyor...

İyi  ki varsınız kişisel gelişimcilerimiz...İyi ki sizler buradasınız...

Hatırımı kırmayıp özel iletiler atarak sendromumu bölüşen uzmanlarımı da burada saygıyla yâd ediciiim ...

. . . . .

MB Yönetiminden gelen talepler, daha çok yazmamız üzerinedir...Mart Ayında maaşlara yapılacak zamlarımız için daha çok  yazmalıyız...:))

Göze girmeliyiz !..Sürümden kazanmak her zaman iyidir...

Bloglarda okuduğumuz birçok yazı görgümüzü, bilgimizi arttırmıyor mu ?..

İtirazı olan yok !..Arttırıyor tabiki de..

Hele ki bendeniz, bloglardaki kişisel gelişim yazılarıyla yemek-pasta  tarifleri türündeki yazılara bayılıyorum...

Nerede bir profotiral tarifi var ?..

İŞTE, BEN ORADAYIM... '' NAAPİİMM !.. ''  ELİMDE DEĞİL ..BANA POZİTİF ENERJİ VERİYOR !..

'' -AYNENN ÖÖÖLE !.. ''  DİYENLERİ DUYAR GİBİYİM...

Gelelim sadete !..

Bloglarda,'' Kişisel Gelişim ve Pazartesi Sendromu '' konulu sevimli bir yazıyı okuduktan sonra, bende kronik hale gelmiş bulunan Pazartesi sendromunu, mutlaka yenmek için,sevgili kişisel gelişim uzmanının önerdiği maddelere harfiyyen uymayı kafaya koymuştum.

Bu Pazartesi Sendromu, yenilebilirdi...Hatta, içilebilirdi...

Bu, Pazartesi Sendromu'nun suyu sıkılıp şifa niyetine hasta ruhlara serpilebilirdi.

Hatta, muhterem  kişisel gelişim uzmanının  bu önerilerini, ''Face face - Live -Live (Canlı olaraktan ) gelip de halkın huzurunda uygulaması istenebilirdi. (Tabi yüreği yetebilirse )

Ben, kendim,  bizzat, şahsen, nâmütenâhi halkımın huzurunda, 'sabbah  sabbah' yerinde    uygulamayı tercih etmiştim.

Sendromu yenmek için, Ünlü Kişisel Gelişim Uzmanı  '' Necaattin Çokşahsiyyetli Beyefendi' nin önerileri şunlardı:

* Sokağa çık, ilk gördüğüne sarılarak öp !..

* Teşekkür et !..

* Sebepsiz yere birilerini korkut ve onlara güven aşıla !..

* Gülümse!..( Sırıtma kardeşim, gülümse !..)

* Tüm bu olanlardan sonra hiçbirşey olmamış gibi ıslık çalarak,elini sağ cebine sokarak yürü !..

Ve icraat başlamıştı ...

Aynı zamanda sabah yürüyüşümü de yapmak için  dışarı çıktığımda, tamamen iyi niyetimle,içi çamurlu suyla dolmuş olan ve  iyi yerleştirilmemiş bir kaldırım karo taşına basmıştım...

- Foşuuuuuurrrttt !..  ( Mırık taş sendromu )

Yan taraflarından fışkıran pis suların yeni aldığım eşofmanımı berbat etmesini hiç önemsemedim.

Hatta bu sıkıntıyı bana yaşatan, belediye başkanını nedensiz yere öpmek için makamına gittiğimde,

''-Bayram değil;seyran değil hocam,niçin beni öptünüz ?..'' demesine aldırış etmeden, kahkahalarla dışarı çıkıp güzel gözlü sekreterine, kalptan bir gülücükle ,

''- Seni seviyorum Handan !..Sen çıkardın beni baştan !.''

Dedikten sonra, asık yüzlü zabıta baş komiseri Rüknettin Çıtak Bey'i gördüğümde, O'nu korktuğu bir konuda cesaretlendirmek için :

'' - Gözün aydın Rüknettin, 7. çocuğa hamileymiş eşin !..Korkma, sen bu yolda devam etmektir işin !..''

dediğimde adamın koca gövdesiyle koridorda :'' ŞAAAAK !..'' diye bayılmasına aldırış etmeden yürüyüşüme devam ederken arkadan gelen ambulans seslerine aldırmamıştım.

Bana bu sağlık olanağını sağlayan ,kişisel gelişim uzmanımız, Necaattin Çokşahsiyyetli Beyefendi' ye teşekkürü bir borç bilirim.

.Gelecek  Pazartesi sabahı, İstanbul'da bizzat officesinde ziyaret ederek sendromumu atmak için kendisini öpeceğim güzeller güzeli asistanı : Aysel Çokgelişmişkişisel  Hanımefendi'ye de sevgilerimi iletirim.

Tabi bugünkü eylemimden dolayı başıma bir iş gelmeden haftaya sağ salim çıkarsam.  :))

Beni izlemeye devam edin !..

İyi haftalar...İyi gelişimler efendim...

* * * * * * * * * * * * *

NOT:  Yazıdaki kahramanların  isimleri hayâlidir...Ciddiye almayınız :)

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..