Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Perde..

Tiyatro perdesi açıldığında, misafirleri karşılamak üzere sahneye Bush girer.. Oval ofis salonu seyircilerle dopdoludur. Merakla oyunun başlanması beklenmektedir..
Kısa saniyeler sonra Erdoğan kapıdan gözükür..
Bush - (Erdoğan'a) vay dostum, hoşgeldin, dinç ve zinde gördüm seni..
Erdoğan -Hoşbulduk, siz de formdasınız..
Bush- ( oval ofisi göstererek) Sizi şöyle alalım..
Erdoğan, daha önce ayrılmış olan misafir koltuğuna geçer..
Sahneye Genelkurmay 2 cı Başkanı Orgeneral Ergin Saygun girer..
Bush ile Saygun tokalaştıktan sonra
Bush- (Saygun'un omuzuna vurarak) Vay kimi görüyorum.! çok güçlü askeriniz var..

Bush'un bu yaklaşımı, bir şehirlinin köylü efendisini küçümser gibi bir tavrı vardı..
Oval ofis salonunda sahnelenen bu oyun'u daha fazla izlemeye tahammül edemedim ve salondan ayrıldım..
Bush'un Erdoğan'ı bir muhtar, Orgeneral Saygun'u, bir bekci gibi görmesini içime sindiremedim..
Bir an tarihteki kahramanlıklarımızı gözönüne getirdim ve oyun'u terketmeye karar verdim..
Oyunun içeriği ve sonucunu merak etmedim artık..etmemede gerek olmadığını düşündüm..

Sevgiler..
 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..