Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Pişman degilim

Pişman degilim
 

Pişman degilim;

Korkuların vardı,
yanlız kalmaktan korkuyordun,
alışagelmiş yaşamın seni terk etti
sevdigini sandıgın kadın
yıllarını geçirdigin insan
yapayanlız kaldın
hayatında biri olmalıydı
iyi yada kötü
n'olursa olsun olmalıydı
yapamazdın yanlız

mahvoldun, kahrettin

Hayat formül, denklem degil
ögrenmeliydin.

Bulduğumda seni biçare dertliydin
yaralarını kapattım
çok uğraştım
emek harcadım
sorun sendin
ben güçlü olmanı isterdim
yapamadın
geçmişle yaşamayı tercih ettin
benim renklerime, hayatında renk olmam seni korkuttu

zayıftın
bense güçlü
yanlızlıktan korktugum için degil

seninle olmak için vardım hayatında

sen ise

yanımda olma sebebin başkaydı

anladıgım an gittim
biliyordun gidecegimi üzüldün


ben gittim

yoktum


Yok oldugumu biliyordun artık

çok üzüldün
yine yanlızdın
bende senin bu haline üzüldüm
keşke demedim
son aradıgımda seni
arayış içinde oldugunu söyledigin cümlenden sonra

zayıflar hep kaybeder
bunu tekrar anladım
beni kaybettin

hayatında hiçbir zaman renk olmayacak ....

taki cesaretin seninle olana kadar....

 

 

ben olmayacağım
 

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..