Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Pişman mısın?

Pişman mısın?
 

Anlamadım ben seni anlayamıyorum. Neden böyle yapıyorsun?

Neden böyle davrandığı mı bile anlayamıyorsun. Bu durumda ben seni hiç anlamıyorum. Anlamamak için özel bir çaba mı sarf ediyorsun?

Neden sürekli sorun çıkartıyorsun?

Senin yarattığın sorunlardan sıyrılmaya çalışıyorum.

Sorunun ne?

Sorunum sensin. En büyük sorunum da beni anlamamak için gösterdiğin özel çaban.

Mutlu değil misin?

Güldürme beni.

Beni sevdiğine pişman mısın?

Bunu düşünecek hal bile bırakmadın bende. Böyle davranarak asıl sen ne yapmak istiyorsun?

Denildiğinde gereken cevapları vermek ne iyi olurdu.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..