Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

PKK, daha mı samimi?

PKK, daha mı samimi?
 

Öğrencilere, Önce yaz, sonra başlık bul!” deriz.

Gel gör ki, tersini yaptım ben; önce başlığı buldum.

“Bu samimi de nereden çıktı?” demeyin!

Tokat-Reşadiyede 7 askerin şehit edilmesi üzerine “senaryo yazma”, komplo teorisi” üretme hevesinde olanların tavırları, “Bunu PKK yapmaz! yaklaşımları, eylemi kimin yaptığının ortaya çıkması, ister istemez "samimi" sözcüğüne götürdü beni.

Siz “samimi” yerine, başka sözcük de bulabilirsiniz.

Sözcük mü yok memlekette?

****

PKK'nın Tokat-Reşadiye saldırısını üstlenmesi, “komplo teorisi” üretmede mahir olanların üzmüş olmalı. Çünkü saldırının üstündeki “sis perdesi”nin kalkmaması, işlerine geliyordu.

Ah, gözü kor olası PKK, “pişmiş aşa su katmak” değil de, nedir bu açıklama?

Ne güzel geçiyordu zaman!

Ne güzel işliyordu saat!

“Ben yaptım.” demenin zamanı mıydı?

Susmak varken hesapları alt üst etmenin alemi var mıydı?

Ah PKK!

Ne de “şirin” olacaktın!

Gel, saldırıyı biz yapmadık, de!

Bu kadar “samimiyet”, bu kadar “açık olmak”, olur mu hiç?

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..