Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

Poker ve lider

İyi bir poker oyuncusunun yaşamın diğer alanlarında da başarılı olacağına inanıyorum. Zira poker şans ve zekanın yanında cesaret oyunudur. 

MHP genel beşkanı da son kaset olayında restini çekti ve tüm sorumluluğu üzerine alarak kaset düzenlenen parti mensuplarının istifalarını istemedi. Böylece kasetçi odakların hain emelleri ortada kaldı. Bence de genel başkan en doğrusunu yaptı. Böyle en zor anlarda lider yerinde ve zamanında kararını vermeli, şantajcılara, tehditçilere boyun eğmemelidir. 

MHP taraftarlarının ve bu partiye oy verme niyetinde olan seçmenlerin de sandıkta kasetçi odaklara ders vermeleri suretiyle bu yolun iyi ve adil bir yol olmadığını öğreteceklerini umuyorum. En güzeli de siyasetçilerin hele yönetici konumunda olanların para ve kadın unsurlarından uzak durmaları gerektiği kanısındayım. 

Sayın Bahçeli'nin kaset olayındaki tutumunu, duruşunu ve kararını tebrik ediyor, takdirle karşılıyorum. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..