Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Mizah
 

Polyanna'nın günlüğü

Polyanna'nın günlüğü
 

Sevgili Günlük 

Her yeni gün ülkemizin bir yerinde olaylar çıkıyor, mesela geçen gün Hatip Dicle'nin milletvekilliğinin düşmesini protesto etmek için Şişli'den Taksim Meydan'ına kadar yürümek isteyen BDPli bağımsız milletvekilleri ve arkasındaki grubun ilerlemesi engellenirken Şişli Adliyesinden Feriköy dereye kadar bütün arabaların camları kırıldı çevredeki mağazalar ve iş yerlerinin vitrinleri atılan taşlarla tuz buz edildi. Bunlar çok güzel hareketler, her gün görmek istediğimiz olaylar neden mi demokratikleşiyoruz da ondan ne güzel molotof kokteyller havalanıyor taşlar atılıyor, polisler biber gazı sıkıyor her yerde biber gazı bulutları, kargaşa kaos ama dediğim gibi ben bunları görünce çok mutlu oluyorum çünkü bunları görünce nasıl da güzel demokratikleşiyoruz diyorum. 

Ama yine de eksik bir şeyler var demokrasimiz eksik neden çünkü hala insanlar molotof kokteyllerini kendileri hazırlamak zorunda, hiç olacak şey mi canımm bu çağda? Nerede kaldı ileri demokrasimiz, ileri demokrasilerde devletin molotof kokteyllerini hazırlayıp sunması, taşları yerinden söküp atacak kişilere vermesi gerekir çok yoruluyorlar molotof kokteyl hazırlarken, taşları yerinden çıkarırken. Şahsen ben bu durumu ileri demokrasimize hiç yakıştıramıyorum. 

Evet sevgili günlük benim adım Polyanna ama sen bana köşe yazarı da diyebilirsin 

Şimdilik bu kadar 

Hoşçakal 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..