Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Uzman Klinik Psikolog Selin Kalabaş

http://blog.milliyet.com.tr/psikologselinkalabas

11 Şubat '22

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

PRANGAMI ÇIKAR ARTIK ANNE

 

Anne lütfen büyümeme izin ver,

Beni çok sevdiğinin farkındayım ama bir şeyleri deneyip hata yapmama,

Düşüp düşüp yeniden kalkabilmeme imkan tanı,

Düşmeyeyim diye bütün engelleri ortadan kaldırma,

Bir şeyleri benim yerime yaparak değil, benim yapabilmem için alanlar yaratarak,

Ne önümde ne de arkamda,

Yanımda yürüyerek yap.

Lütfen nasihat verme anne! Nasihat hiç işe yaramıyor,

Aksine acıtıyor, kanatıyor

Benim anlayabilmem için senin gibi yaşamam lazım.

Zorlanmama katlanıp çabalamama destek ol,

Unutma ki zorlanmadan gelişme olmuyor.

 

(Not: Değerli ebeveynler 2 yaşından itibaren çocuklar yapabildikleri her şeyi bırakın kendileri yapsınlar. Belki saatler sürecek yapmaları ama gelişimleri için kendilerinin yapmaları oldukça önemlidir.)

 

 

Sevgi ve saygılarımla…

 

Yazar: Uzman Klinik Psikolog, Öğretim Görevlisi Selin Kalabaş

İnstagram: @selinkalabas

Twitter: @KalabasSelin

 

 
Toplam blog
: 10
: 41
Kayıt tarihi
: 17.04.20
 
 

Orta Doğu Teknik Üniversitesi-Psikoloji- Çocuk ve Aile, Yetişkin Psikoterapileri ..