Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Pratik pizza

Pratik pizza
 

EV PİZZASI
Çok lezzetli ve nefis bir pizza. Bana göre çok basit oldu yapılışı. Kaç dilim yedim hatırlamıyorum. Kendime dur diyemiyordum bir türlü. Görüntü insanı bitiriyor zaten. Rengarenk oluşu insanın iştahını kabartıyor. Zaten o kaşarın bırakın dağılmak erimek istiyorum dercesine yayılması insanın bitiren durum oluyor. Sonuçta nar gibi kızarmış iki tepsi pizzanız oluyor. Afiyet olsun size

MALZEMELER
2 yemek kaşığı sulandırılmış salça
sosis
sucuk
domates
yeşil biber
kırmızı biber
tuz
bolca kaşar

HAMUR (bu ölçüler ekmek yapma makinesine göredir. Sıraladığım şekilde makineye yerleştirirsiniz.bu hamurdan ben 2 midi fırın tepsisi çıkardım, büyük fırınlarda bir tepsi olur galiba. Ya da mayalayacak kadar zamanınız yoksa hemen fırına koşuyorsunuz 2 ekmeklik hamur alıyorsunuz aynı işi oda görüyor.)
1 su bardağı su
1/2 su bardağı süt
1 büyük kaşık sıvıyağ
2 büyük kaşık şeker
1 küçük kaşık tuz
4 su bardağı un
1, 5 küçük kaşık ınstant maya

Tepsiyi yağlıyorsunuz. Hamuru bir güzel yayıyorsunuz, üzerine sulandırılmış salçayı sürün iyice. Yazdığım şekilde sırayla malzemeleri koyun üzerinede bolca kaşarı serpin. 170 derecede üzeri kızarana kadar pişirin, dilimleyip servis yapın.





 
Toplam blog
: 28
: 684
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

İçimden geldiği gibi kendine özgü duygularımın, hislerimin satırlara özgürce yer bulabileceği kimsen..