Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Prosedürler ve bize çektirdikleri...

Prosedürler ve bize çektirdikleri...
 

Ben prosedürlerden hiç şikayetçi değilim diyen biri var mı...

Ya da benim işim prosedürlerden dolayı hiç aksamadı diyen...

Ben bıktım artık bu mantıksız ve gereksiz prosedürlerden. Bugün başıma gelen bir olayla size bir örnek vermek istiyorum:

Dün fotoğraf çektirdim, kayıt paramı yatırdım okul için... Bundan 1 ya da 2 ay kadar önce de taa Denizli'deki okuluma gidip öğrenci belgesi aldım. Memleketime döndüm internetten açıköğretim 2. üniversiteye kayıt olmaya çalıştım. Oldum olmasına ama gerekli çıktıyı alamıyordum bir türlü. Açıköğretim bürosunu aramaya karar verdim ama ne mümkün... Arıyorum meşgul meşgul meşgul... Sonunda düşürdüm, bir bay açtı telefonu. Anlattım sıkıntımı ben de. Tamam geldiğinizde hallederiz çıktı alamıyorsanız dedi. Peki dedim ben de...

Gün bugündür deyip çıktım sokağa. Henüz hazırlanmamış olan resimlerimi bekledim. Onları da alıp muhtarlığa gittim aldım onay kağıdımı... Sonunda kayıt bürosuna ulaşabildim. Tamam dedim kayıt olucam yaşasın... Bir de baktım sıra birkaç kilometre falan... Başladım beklemeye. Soğuktan dondum desem yeri var ama olsun dedim okul okuycaz demi sonuçta... Sıram geldi yetkili bey aldı evraklarımı ve dedi ki:

-Ama bu öğrenci belgesinin altında 2006-2007 öğretim yılı kayıtlı öğrencimizdir tarzında bir yazı yok...

-Beyefendi o kağıtta belgenin alındığı tarih mevcut. Kayıtlı olmasam verirlermi hiç? Ayrıca harç paramı yatırdığıma dair dekontum bile yanımda. (Her ihtimale karşı yanımıza almışızdır dekontumuzu.)

-Ben anlıyorum burdan kayıtlı olduğunuzu ama prosedürler gereği o yazıyı almanız gerekiyor dedi.

-Nasıl yani dokuz saatlik yola mı gideceğim???(Orjinal olsun diye düşünecekler diye kafama yerleşmiş.)

-Yok faks çektirin okuldan, olur o dedi...

Yok dedim kendikendime, uzatmanın alemi yok... Hakkaten de orda durup konuşmakla elime hiçbir şey geçmeyecekti. Okulumu aradım ben de. Böyle böyle bir durum var bana fax çekermisiniz dedim. Başta onlar da şaşırdılar... Bizim bir öğrenci belgesi taslağımız var, veriyorsak zaten kayıtlısındır dediler ama sonunda belgeyi faxladılar. Şu an yeni belgem de elimde...

Umarım yarın da bir sorun çıkarmazlar... Çünkü yarın son gün!!!

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..