Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '07

 
Kategori
İnançlar
 

Protesto Ediyorum

Protesto Ediyorum
 

TV de tek izlediğim dizi filmi protesto ediyorum. O diziyi öyle seviyordum ki tekrarlarını bile kaçırmamaya özen gösteriyordum. Ama son bölümde öyle bir sahne vardı ki çileden çıktım. Adam sevdiği kadından ayrılıyor ve eline içki şişesini kaptığı gibi soluğu mezarlıkta alıyor...

Böyle bir mantığı kabul etmem imkansız. Burada insanların acıları ve inançları istismar ediliyor. Ölülere ve yakınlarına saygısızlık yapılıyor...

Avrupa Yakasının yazarının çıkıp özür dilemesini bekliyorum. Bu konuyla ilgili olarak da basın ve medyayı duyarlı olmaya davet ediyorum.

Bu özür dilenene kadar da diziyi izlemeyeceğim...

Özgürlük falan tamam da insanların da dinlerini seçme özgürlükleri var. Biz bu ‘ Özgürlük ‘ kavramını yeterince kavrayamıyoruz sanırım...

Herkes özgürlük istiyor ama, ‘ Bana daha fazla ‘ olanından...

Bu konuyla ilgili sözü daha fazla uzatmak istemiyorum...

Dizinin yetkilileri bir özür borçlu....

Umarım borçlarını en kısa zamanda öderler...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..