Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

12 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Provasız

Provasız
 

PROVASIZ…

Şimdi susma zamanı benim için,

Yaşamak

Delicesine özlemek

Sevişmek

Yüzünü bir an bile olsun diye

Güldürmek için ve

Daha fazla sevmek için prova yapıyorum

Biliyorum yakışmıyor bana…

Ama olsun “biz” olmamızı seviyorum…

Gözümü kapatsam sanki

Kaybolacak çekip gidecekmişsin gibi

Korkuyorum…

Ne kadar zamanımız var bilmiyorum

Ölüm umurumda bile değil

Sevebileceğim kadarına da razıyım…

Bak ne diyeceğim;

Kanamaya başladığında yüreğim

Doyamadığı, kıyamadığım

Bir buse kondur acının üzerine geçer

Yeter ki sen hiç gitme…

Evet, şimdi zamanı değil,

Haklısın!

Şimdi susma zamanı benim için…

Dedim ya

Sevebildiğim kadarına da razıyım

PROVASIZ…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 12.06.2014 18.30

“Sen giderken”

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..