Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Radar var yakalanmayın!!!

Radar var yakalanmayın!!!
 

Kanunlarımız çok saçma mı bana mı öyle geliyor? Birkaç gün önce yolda giderken bir tabelaya rastgeldik. Tabelada radar var dikkat ediniz tarzında bir yazı vardı. Ertesi gün gene aynı tabela ama 200 metre kadar geride, ertesi gün bir 200 metre daha. En son bugün bizim eve yaklaşmıştı tabela. Yarın kapının önüne koyabilirler. Hayır benimle mi alakası var diye düşünmeye başladım.

Mantığını çözmeye çalışıyorum son birkaç gündür bu radarın. Madem radar koyuyorsun neden uyarıyorsun? Uyarma, yesin cezayı. Kanuna bak ne saçma. Anlayamadım... Radar olan kısımda insanlar yavaş gidiyorlar tabi haliyle ama tam polisin önünden geçerken vınnnn... Gaz pedalına dayanılıyor.

O birkaç metredeki dikkatsizlerden para mı almak istiyorlar acaba?

Şu da olabilir: Belki başbakanımız o bilmemkaç metrede kaza yapılırsa polisleri işten çıkarcaktır.

Zaten o metreler her gün artıyor. Bakalım daha ne kadar artacak.

Bi arkadaş çok güzel bir şey söyledi bu sabah: Alacan bu tabelayı gidecen polislere tabelanızı unutmuşunuz kardeş diyecen dedi...

Polislerin yüz ifadesini düşünemiyorum bile...

ALIN BUNU ALINNNNN!!!

Son olarak: Tabela ufacık arkadaşlar. İzmir'den Bursa istikametine gidecek olan arkadaşları uyarırım. Radar var!!!

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..